Talent UPF-BSM: Coneix els més de 50 estudiants que han representat la seva promoció en les graduacions 21/22

22 Julio - 2022
Representantes 1

El curs acadèmic 2021/2022 ha suposat el retorn de les graduacions presencials a la UPF Barcelona School of Management (UPF-BSM). Després de dos anys de pandèmia que van comportar la celebració del moment més especial per als i les estudiants a través de pantalla, el 2022 la UPF-BSM ha dut a terme més de 20 graduacions de màsters i postgraus, dividides per àrea acadèmica, des del 13 de maig fins al 21 de juliol, a l'Auditori Balmes.

Durant les cerimònies, alumni, representants institucionals, direccions acadèmiques, així com familiars i amistats, han pogut retre homenatge a la promoció 21/22 pel gran esforç realitzat per tal de complir els objectius acadèmics dels programes que han cursat. També el personal de gestió de l'escola i, concretament, l'equip de gestió de programes, els ha traslladat un missatge d'enhorabona.

Però els graduats i graduades també han pogut mostrar el seu agraïment i projectar el futur a través dels seus representants de curs, que han participat en els actes amb breus parlaments. "Direcció", "repte" o "oportunitat" són alguns dels conceptes que els estudiants han triat per definir el seu pas per les aules de la UPF-BSM i dels programes que han cursat. "La seva reputació acadèmica i el fet de tenir una mentalitat oberta en diversos àmbits em van impulsar a triar aquesta escola per formar-me", va destacar Hongwu Zhu, graduat del MSc in Finance and Banking.

La ciutat de Barcelona, l'excel·lència del professorat, el talent dels seus companys i companyes, les oportunitats laborals, els aprenentatges personals i professionals o el suport incondicional dels seus han estat alguns dels aspectes més repetits i més valorats pels graduats i graduades d'enguany. Coneixeu-los:

Representantes 2
Representantes 3