Màster en Videojocs: Disseny, Creació i Programació

Inici de classes:
28 setembre 2020
Fi de classes
18 juny 2021 (per confirmar)
Fi de programa:
30 novembre 2021 (per confirmar)
Horari:

De dilluns a divendres de 18.00 a 21.00 h.

Tipus de programa:
Màster propi
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
Pràctiques:
Extracurriculars

El Màster en Videojocs forma als futurs professionals de la indústria en dos itineraris segons perfil: experts programadors de videojocs (aspectes tècnicos, producció, programació gràfica, intel·ligència artificial, lògica, etc.) i directors artístics (aspectes creatius, conceptualització argumental, disseny visual, modelatge de personatges, escenaris, objectes, so, etc.).

Professionals del videojoc et descobriran les darreres tècniques de gestió de projectes com Scrum i Kanban i t'ensenyaran com estructurar el teu projecte a partir de milestones o entregables, com a la indústria. Al finalitzar hauràs elaborat un projecte professional amb el que llançar-te al mercat laboral, tal i com han fet alguns dels ex-alumnes (Sugar Kid amb A Crowd of Monsters, per exemple).

El Màster en Videojocs és una referència a la indústria: un gran nombre d'ex-alumnes han estat guardonats en prestigiosos certàmens com l'Independent Games Festival, ArtFutura, Creanimax o el Three Headed Monkey Awards.

El 70% dels alumnes està treballant en estudis de referència (Blizzard, CDProjekt Red, Crytek, Electronic Arts, Rockstar Games, Social Point, Ubi Soft,...), en franquícies com 007, Castlevania, Clash Royale, FIFA, Final Fantasy, GTA, Need for Speed, Red Dead Redemption, Gris...

Pots escollir com finançar els teus estudis entre 3 i 59 mesos consultant el nostre simulador i rebre resposta en menys de 24h. També pots consultar els préstecs bancaris especials disponibles pels participants de la UPF Barcelona School of Management.

A continuació podràs visualitzar els Projectes o Reels dels alumnes de les darreres edicions:

2015-2016

Per què aquest programa?

1. Per l'èxit professional aconseguit durant les seves gairebé 20 edicions: alguns dels seus projectes han estat nominats i guardonats a ArtFutura, als Premis Nacionals Gamelab 2014, a l'Independent Games Festival de San Francisco i a l'Indie DB 2013; i altres alumnes han fundat empreses com A Crowd of Monsters, Wake Studios, Lince Works, etc.

2. Perquè està dirigit per Daniel Sánchez-Crespo, director executiu de Novarama, la primera empresa del país que va desenvolupar videojocs per a Sony.

3. Per la seva gran connexió amb la indústria dels videojocs: el màster inclou classes amb programadors, artistes i professionals d'empreses com Digital Legends, 5 Ants, Mercury Systems o Novarama.

4. Perquè et formarà en una professió i una indústria en auge: la indústria del videojoc és la primera indústria d'oci audiovisual i interactiu al nostre país. L'any 2013, a l'àmbit espanyol, el nombre de llocs de treball en aquesta indústria va augmentar un 29%.

• Dominar les diverses fases de creació d'un videojoc.
  • Dominar professionalment totes les eines de disseny, programació, art i gestió de videojocs.
  • Conèixer les particularitats tècniques dels diversos suports i consoles.
  • Proporcionar coneixements clau sobre comercialització i distribució de jocs.

A qui va dirigit

El Màster en Videojocs es dirigeix a llicenciats, enginyers superiors i graduats superiors amb títol propi d'universitat en carreres com Informàtica, Telecomunicacions, Comunicació Audiovisual, Disseny Gràfic, Belles Arts, Arquitectura, etc. A persones interessades en la creació i la producció de videojocs, incloent professionals d'altres àmbits que vulguin ampliar els seus coneixements en un dels camps que genera més activitat actualment en el panorama de la creació multimèdia.