Màster en Direcció i Gestió de Recursos Humans

Inici de classes:
16 octubre 2020
Fi de programa:
04 juny 2022 (per confirmar)
Horari:

Divendres de 18.30 a 22h i dissabtes de 9.30 a 14h.

Tipus de programa:
Màster propi
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
Pràctiques:
Extracurriculars

El Màster en Direcció i Gestió de Recursos Humans de la UPF Barcelona School of Management et capacitarà per gestionar l'àrea de recursos humans de qualsevol empresa i et proporcionarà les eines necessàries per a detectar capacitats clau en les persones tenint en compte factors com ara el talent, la competitivitat i els interessos estratègics de les organitzacions.

Dirigit tant a titulats universitaris com a professionals que ja disposin d'experiència en recursos humans, el Màster en Direcció i Gestió de Recursos Humans et permetrà introduir-te en aspectes com la motivació, el lideratge assertiu o la intel·ligència emocional, i en tècniques de política de personal com la selecció, la formació i la retribució, mentre aprens a avaluar l'acompliment i la satisfacció dels empleats respecte als seus llocs de treball. També aconseguiràs desenvolupar un esperit crític en l'elecció de les persones mitjançant tècniques com l'entrevista curricular o l'estudi grafològic, entre d'altres.

El Màster en Direcció i Gestió de Recursos Humans suposa una oportunitat excel·lent de networking i de detecció d'oportunitats laborals gràcies a la interacció amb companys i professors de reconegut prestigi provinents de l'àmbit dels recursos humans.

Tots els participants del curs rebran un exemplar del llibre "Recursos humanos. Dirección y gestión de personas en las organizaciones", de Tomàs Rubió.

Pots escollir com finançar els teus estudis entre 3 i 59 mesos consultant el nostre simulador i rebre resposta en menys de 24h. També pots consultar els préstecs bancaris especials disponibles pels participants de la UPF Barcelona School of Management.

Director i coordinadors del Màster

El director i el coordinadors del Màster en Direcció i Gestió de Recursos Humans

Aquest màster ha estat reconegut pel Ranking EdUniversal com el 4t millor màster a Espanya en RRHH. Al ranking publicat al 2019, el programa ha obtingut la posició 43 a nivell mundial.

Per què aquest programa?

1. Perquè les més de 16 edicions n'avalen l'èxit i la solidesa.
  2. Perquè ha estat reconegut internacionalment entre els 50 millors màsters en la seva especialitat pel rànquing Eduniversal.
  3. Per l'enfocament pràctic dels seus continguts, impartits per professionals del sector, que garanteixen una aproximació fidel a la realitat laboral del moment.
  4. Perquè t'ofereix l'oportunitat de fer pràctiques professionals en empreses destacades, com ara Allianz, Bacardi, Danone, Foot Locker, Ikea, Mattel, Metges sense Fronteres, NH Hoteles, Oysho o Telefónica, entre d'altres.
  5. Per les oportunitats de networking. Coneixeràs a reconeguts ponents de l'àmbit dels RRHH en les seves freqüents conferències. En aquest enllaç trobaràs una síntesi de la conferència Conócete para dirigir mejor la empresa y la vida, impartida el 22-4-20 per part de Sílvia Cóppulo, llicenciada en Psicologia, doctora en Comunicació i col.laboradora del Màster de Direcció i Gestió en RRHH, de la UPF-BSM.

El Màster en Direcció i Gestió de Recursos Humans es centra en:

• Explicar les claus per dirigir els recursos humans a les empreses.
  • Analitzar les diferents polítiques de gestió i la seva coherència amb els objectius estratègics de l'empresa.
  • Tractar les tècniques més avançades de selecció, avaluació i conservació del potencial humà.
  • Tractar les tècniques més avançades de formació i desenvolupament del capital humà.
  • Focalitzar les persones com a element clau en l'estratègia competitiva.
  • Analitzar d'una manera pràctica les situacions complexes que sorgeixen en aquest àmbit i aprendre de l'experiència dels professionals.
  • Desenvolupar les competències, hàbits i intuïcions necessàries per a la direcció de l'àrea de Recursos Humans.

A qui va dirigit

Aquest màster modular en Direcció i Gestió de Recursos Humans, s'adreça a totes les persones que tinguin, o desitgen tenir en un futur, accés a responsabilitats sobre la direcció i desenvolupament d'altres persones i sobre les relacions laborals a les organitzacions. Hi participen tant els professionals que exerceixen la seva activitat des de la mateixa estructura com aquells que ho fan externament, en consultories o empreses de selecció i formació de personas.