Mercè Martín Vicente-Ruiz

Lecturer UPF-BSM
Directora Acadèmica

Mercè Martín és Cap de l’Àrea de Persones i Organització en el department de Business and Management Strategy, directora del Màster en Direcció i Gestió de Persones a les Organitzacions i professora a la UPF Barcelona School of Management.

Abans d’incorporar-se a la UPF-BSM, la Mercè ha acompanyat el desenvolupament de persones i equips en diferents companyies a nivell nacional i internacional. Entre altres càrrecs, ha sigut Head of Learning & Development/South Europe Regional Lead de Danone i membre del Grup Internacional de Learning and Development de Danone, coordinant projectes a nivell mundial. També ha sigut Cap Regional de RR.HH. Catalunya-Andorra...

• Business & Management Strategy

• Certificación Coaching Ejecutivo
  • Certificación en Coaching de Equipos
  • Certificación Insights Discovery para Equipos, Liderazgo, Ventas e Integración Cultural
  • Máster en Desarrollo Organizacional
  • Máster en Prevención de Riesgos Laborales
  • Posgrado en Recursos Humanos
  • Licenciatura en Psicología

Director/a

• Màster Universitari en Recursos Humans, Relacions laborals i Gestió del talent

Professor/a

• Màster Universitari en Data Analytics for Business
  • Màster en Innovació, Estratègia i Emprenedoria
  • Màster Universitari en Project Management i Cultura del Canvi
  • Postgrau en Gestió i Direcció d'Empreses
  • Full Time MBA en anglès
  • Executive MBA (EMBA)

• Directora Acadèmica - UPF Barcelona School of Management
  • Jefe de Area Personas y Organización - UPF Barcelona School of Management
  • Profesor - UPF Barcelona School of Management
  • Cap d'Àrea Académica Persones i Organització - UPF Barcelona School of Management
  • Core Faculty - UPF Barcelona School of Management
  • Human Resources Responsible - TPM Poas

Actividad Investigadora y transferencia

• MARTÍN VICENTE-RUIZ, M. (2024). Discovering the connection: Cultural Diversity and Innovation in Businesses. A case-based approach.. Journalism, Estados Unidos.
  • MARTÍN VICENTE-RUIZ, M. (2023). DOES CULTURAL DIVERSITY IMPACT INNOVATION IN ORGANIZATIONS?: A BIBLIOGRAPHICAL ANALYSIS. Journalism.