Màster Universitari en Negocis Internacionals

Inici de classes:
29 setembre 2020
Fi de programa:
25 juny 2021 (per confirmar)
Horari:

Dilluns, dimarts, dijous i divendres de 18.00 a 21.15h. Alguns dimecres i dissabtes a determinar.

Tipus de programa:
Màster universitari
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
Pràctiques:
Extracurriculars

El Màster Universitari en Negocis Internacionals de la UPF Barcelona School of Management et convertirà en un directiu especialitzat en una de les àrees amb més futur professional: el comerç i els negocis internacionals. Al llarg del curs aprendràs a dominar l'estratègia i l'operativa del comerç exterior, i les diferents circumstàncies que condicionen els negocis internacionals. A més, milloraràs les teves habilitats directives i aprendràs a analitzar les oportunitats de negoci a cada continent.

Disponible en modalitat presencial i online, el Màster Universitari en Negocis Internacionals l'imparteixen professionals amb una vasta experiència en mercats internacionals. També t'ofereix la possibilitat de desenvolupar el teu pla de negocis: la creació d'una empresa amb vocació exterior o un pla de millora per a una empresa internacional. A més, tindràs l'oportunitat de participar en un joc de simulació de decisions estratègiques amb els teus companys de diferents nacionalitats.

Situat  entre els 5 millors màsters en la seva especialitat a nivell nacional  per EDUNIVERSAL, el Màster Universitari en Negocis Internacionals va dirigit a professionals del negoci internacional, titulats universitaris i graduats superiors, especialment en l'àrea de l'administració d'empreses, economia, dret i enginyeries, que tinguin experiència professional prèvia.

Pots escollir com finançar els teus estudis entre 3 i 59 mesos consultant el nostre simulador i rebre resposta en menys de 24h. També pots consultar els préstecs bancaris especials disponibles pels participants de la UPF Barcelona School of Management.

Per què aquest programa?

Per la seva sòlida trajectòria i la seva ferma vocació internacional: 15 anys formant més de 700 estudiants de més de 30 països.

1. Perquè inclou una setmana acadèmica internacional en una destinació europea amb visites a empreses vinculades al comerç internacional (edicions anteriors: Škoda, IQAP Czech).
  2. Pel seu reconegut equip docent, format per acadèmics i professionals de la Universitat Pompeu Fabra, de l'Observatori de Relacions amb Amèrica Llatina i de reconegudes empreses i institucions, tots amb una vasta experiència pràctica en mercats internacionals.
  3. Perquè t'obre les portes a pràctiques professionals a empreses com Almirall, Alcatel-Lucent España, Nestle Purina Petcare España, Pimec, Marítima Tuscor Lloyds o Hall Street Barcelona.
  4. Perquè et capacita per assolir responsabilitats directives en empreses i institucions amb vocació internacional, i et permet desenvolupar el teu esperit emprenedor.
  5. Perquè incorpora un model d'aprenentage propi i avançat, basat en la filosofia educativa que s'expressa al manifest de la UPF Barcelona School of Management.

A qui va dirigit

El màster es dirigeix a professionals del negoci internacional que vulguin actualitzar els seus coneixements, així com a llicenciats universitaris i graduats superiors, especialment en l'àrea de l'administració d'empreses, economia, dret i enginyeries, que comptin amb un mínim de 2 anys d'experiència professional rellevant aproximadament.

Al finalitzar el programa, els participants han adquirit i actualitzat els coneixements i habilitats indispensables per ser capaços, entre d'altres aspectes, de:

• Analitzar i conèixer els aspectes macroeconòmics del mercat internacional.
  • Diagnosticar la capacitat exportadora i establir l'estratègia de presència internacional de l'empresa. A més d'organitzar i gestionar les activitats pròpies d'un departament de comerç exterior.
  • Identificar, analitzar i desenvolupar oportunitats de negoci o d'inversió en mercats estrangers, decidint la forma d'entrada y el procés de negociació més adequats.
  • Analitzar les característiques dels mercats a Amèrica Llatina, Àsia i Europa.

Descobreix què hi apendràs