Master of Arts in Communication Management

Preu:
Pràctiques:
Curriculars

El Master of Arts in Communication Management és un programa que ofereix conjuntament el Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i la UPF Barcelona School of Management.

A partir d’una visió i projecció internacionals, el programa et proporcionarà les eines i els coneixements necessaris per planificar, desenvolupar i implementar estratègies de comunicació que s’adaptin a diversos entorns culturals i sociopolítics.

Mitjançant una metodologia pràctica adquiriràs els conceptes, les teories i les metodologies fonamentals relacionades amb la comunicació, així com les darreres tendències i estratègies que es desenvolupen en l’àmbit de la comunicació corporativa i la comunicació digital.

El MA in Communication Management compta amb l’excel·lència acadèmica del Departament de Comunicació de la UPF, una de les 100 millors universitats del món en lingüística i comunicació. El professorat del programa proporciona un plantejament rigorós de les tècniques de gestió de la comunicació, que es combina amb les experiències pràctiques que proporcionen professionals reconeguts del sector.

Per què aquest programa?

1. Professorat excel·lent. Aprendràs dels professors del Departament de Comunicació de la UPF i d'una selecció única de professionals dels ambits de la comunicació i el branding.
  2. Immersió total en la comunicació. Les assignatures del programa combinen teoria i pràctica proporcionant una visió global de la comunicació i el branding. Treballaràs casos reals i desenvoluparàs un projecte final que podrà ser d'aplicació pràctica, o bé d'investigació.
  3. Customització. El programa et permet adaptar els seus continguts d'acord amb els teus interessos, a través de diferents assignatures optatives que et permetran obtenir una especialització en Corporate Communications o en Social Media Strategies.
  4. Connexió amb l'entorn professional. El màster inclou l'opció de realitzar una pràctica curricular o extracurricular en empreses, proporcionant una experiència professional rellevant.
  5. Internacionalització. Estudiaràs al Campus de la Ciutadella de la UPF, totalment en anglès, amb estudiants de diferents disciplines i nacionalitats (el 92% dels estudiants prové de l'estranger).

Programa acreditat per:

Objectius

• Planificar i implementar estratègies de comunicació reconeixent la natura i la gestió de companyies i empreses, mitjançant eines escrites i orals.
  • Afrontar els problemes que sorgeixen en la comunicació desenvolupant una metodologia apropiada de recopilació i interpretació de dades, per a una adequada presa decisions.
  • Avaluar i mesurar els efectes de les estratègies comunicatives adaptant-les i modificant-les en funció de l'experiència al llarg del temps.
  • Obtenir coneixement sobre noves formes i estratègies de comunicació digital per estar preparats per treballar en un entorn complex i en constant evolució.

A qui va dirigit

El Master of Arts in Communication Management s'adreça a estudiants acabats de graduar i a joves professionals de diverses disciplines interessats en la gestió de la comunicació, i especialment en la comunicació corporativa i les estratègies de social media.

Descobreix tot el que aprendràs!