Postgrau en Coaching

Inici de classes:
16 octubre 2020
Fi de programa:
25 maig 2021 (per confirmar)
Horari:

Dimecres i divendres de 18 a 21h. Cinc dissabtes de 9 a 15h.

Tipus de programa:
Postgrau
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
Pràctiques:
Extracurriculars

Coaching executiu i personal

El Postgrau en Coaching de la UPF Barcelona School of Management et proporciona els coneixements i els recursos fonamentals i avançats del coaching professional perquè puguis exercir aquesta professió amb un enfocament doble: coaching per al creixement personal i per al desenvolupament dins de qualsevol empresa.

El Postgrau en Coaching tracta els continguts essencials d'aquesta disciplina creixent des de la perspectiva personal, social i empresarial. Per mitjà d'exercicis pràctics, aprendràs tècniques actitudinals i de motivació, com afrontar i superar un repte, i com potenciar les habilitats personals en qualsevol terreny o situació: treball (enfocament preferent), família, salut i relacions personals, entre d'altres.

El Postgrau en Coaching està dirigit a tot aquell qui vulgui especialitzar-se en aquest camp.

És un Programa de Formació Aprovat per ICF i per AECOP, de manera que un cop superat es pot sol·licitar certificació a ICF per la via ACSTH i també a l'associació professional AECOP. En ambdós casos es reconeixen 168 hores de formació.

El Postgrau en Coaching aporta, a més dels coneixements teòrics necessaris, experiència real com coach, havent desenvolupat processos de coaching real sobre persones reals amb casos i inquietuds reals.

A l'inici del curs es faciliten persones interessades en rebre un acompanyament de coaching, de manera que cada participant acompanya com a coach a més de 5 coachees.

Pots escollir com finançar els teus estudis entre 3 i 59 mesos consultant el nostre simulador i rebre resposta en menys de 24h. També pots consultar els préstecs bancaris especials disponibles pels participants de la UPF Barcelona School of Management.

Per què aquest programa?

1. Pel grau de satisfacció elevat dels seus exalumnes: el 98% dels seus estudiants el recomanaria.
  2. Perquè representa una de les poques formacions actuals en coaching que condueix a una titulació universitària reglada, avalada pel prestigi i la qualitat docent de la Universitat Pompeu Fabra.
  3. Perquè és un dels pocs programes en coaching en l'àmbit europeu que incorpora la validació de dues associacions professionals (ICF i AECOP).
  4. Perquè t'introduiràs en aquesta disciplina d'una manera integral: a banda de tractar aspectes del coaching empresarial, adquiriràs les bases per convertir-te en un coach orientat al creixement personal.
  5. Perquè té un enfocament clarament professionalitzador: els seus continguts acadèmics es presenten de manera pràctica i s'adapten contínuament a les noves tendències d'aquesta disciplina en expansió.

Objectius

El Programa de postgrau de Coaching (DCEP) no tan sols s'enfoca a transmetre informació, sinó també a generar noves possibilitats de ser i de fer. A més d'aportar eines, procura formar professionals capaços d'utilitzar-les.

Els objectius específics del programa són:

• Formar professionals del coaching , amb una base conceptual i pràctica avançada.
  • Incorporar una estructura eficaç que permeti portar a terme processos de coaching professional.
  • Impulsar la interiorització i el domini de les eines de coaching , mitjançant pràctiques i l'accés a feedback de qualitat.
  • Aprofundir en dimensions clau de la persona i en el desenvolupament de les habilitats comunicatives, analítiques i emocionals.
  • Capacitar experts en entrenament i creixement personal.
  • Identificar i delimitar altres disciplines que utilitzen eines convergents amb les utilitats en coaching.
  • Generar una comunitat d'aprenentatge entre els participants que es mantingui al llarg del temps. Desenvolupament del programa com a referent professional.

Coaching

A qui va dirigit

• Llicenciats i diplomats universitaris.
  • Personal directiu i/o amb comandament, amb persones al seu càrrec, de l'administració pública o de l'empresa privada.
  • Personal de l'àmbit comercial, estratègic o directiu, de l'àmbit dels recursos humans i del corresponent a recursos i/o operacions a l'empresa, institucions i organismes públics.
  • Empresaris o directius que vulguin incorporar els recursos i les habilitats del coaching per impulsar positivament el desenvolupament dels col·laboradors, de l'organització i del nivell de negoci o activitat.
  • Persones col·laboradores o que pertanyen al tercer sector.
  • Nous emprenedors de negoci o socials.
  • Professionals de l'educació i l'ensenyament, en tots els seus nivells i derivades.
  • Persones que vulguin convertir el coaching en la seva professió o ampliar l'oferta de serveis (formadors, consultors, terapeutes, sanitaris, etc.).
  • Persones que vulguin incorporar els referents del coaching per millorar les relacions personals i el desenvolupament humà.

ICF