Màster en Comunicació Política i Institucional

Idioma d'impartició:
Inici de classes:
05 octubre 2021 (per confirmar)
Fi de classes
28 abril 2022 (per confirmar)
Fi de programa:
16 juny 2022 (per confirmar)
Horari:

De dilluns a dijous de 18.00 a 21.00 h

Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
Pràctiques:
Extracurriculars
Ubicació:

En el Màster en Comunicació Política i Institucional aprendràs a dissenyar discursos polítics i corporatius eficaços, i a gestionar-ne l'impacte comunicatiu per canals online offline.

Durant el curs aprendràs quins són els vincles i la interacció que hi ha entre la política i els mitjans de comunicació: dissenyaràs missatges potents, desenvoluparàs campanyes de màrqueting electoral i analitzaràs com l'opinió pública es veu afectada pels líders d'opinió, els think tanks o els lobbies. També aprendràs a transmetre els valors de les institucions de manera adequada i descobriràs de quina manera els governs utilitzen les noves tecnologies per comunicar-se amb el públic. Imparteixen les classes del curs experts professionals i acadèmics que representen la pluralitat de partits i institucions.

El Màster en Comunicació Política i Institucional s'adreça a graduats de qualsevol disciplina. També està obert a professionals sense titulació universitària que demostrin tenir una experiència rellevant en el sector de la comunicació política o institucional.

Si vols saber què fan els nostres estudiants, segueix-nos a Instagram i Twitter.

Pots escollir com finançar els teus estudis consultant el nostre simulador i rebre resposta en menys de 24h. També pots consultar els préstecs bancaris especials disponibles pels participants de la UPF Barcelona School of Management.

Per què aquest programa?

1. Perquè aprendràs de la mà de professionals i acadèmics de la comunicació política i institucional que han treballat en campanyes polítiques i institucionals de gran rellevància i que han assessorat a líders polítics locals, nacionals i internacionals.
  2. Per l'actualitat dels seus continguts i el seu contacte amb la realitat, aprendràs a avaluar els diferents comportaments polítics a través de casos reals, a analitzar l'opinió pública i a dissenyar campanyes de comunicació estratègiques en el terreny electoral i institucional.
  3. Perquè et porta a conèixer els departaments de comunicació de les institucions polítiques més rellevants. Els nostres ex alumnes han visitat el Parlament Europeu, el Congrés dels Diputats, el Parlament de Catalunya, entre d'altres.
  4. Perquè tindràs la possibilitat de fer pràctiques en una àmplia pluralitat de partits polítics, en empreses de consultoria política i en les millors institucions locals, nacionals i internacionals.
  5. Perquè aborda totes les sensibilitats ideològiques: el 100% dels partits polítics i les institucions públiques hi són representades tant en contingut com en professorat.
  6. Perquè més del 80% dels exalumnes recomanen el programa.

• Definir clarament en què consisteix la comunicació política i institucional.
  • Conèixer els vincles i interacció entre política i mitjans de comunicació de masses.
  • Aprendre a identificar criteris i actors que intervenen en la generació d'opinió pública i dicten els temes de l'agenda pública (mitjans de comunicació, polítics, organismes de sondejos, ...).
  • Conèixer la influència que exerceixen els mitjans de comunicació , les relacions públiques, els partits polítics i els grups de pressió en la configuració de l'espai públic i la comunicació política i institucional (líders d'opinió , think tanks, lobbies, ...).
  • Aprofundir en la millora de processos de comunicació política i d'institucions públiques.
  • Dominar estratègies, tècniques i mètodes d'anàlisi, planificació , organització , desenvolupament i gestió de la comunicació en campanyes electorals.
  • Potenciar i fomentar l'optimització dels processos de comunicació política i institucional en les administracions locals.

Descobreix què hi aprendràs