Postgrau en protecció de dades i seguretat de la informació

Idioma d'impartició:
Inici de classes:
04 març 2021 (per confirmar)
Fi de programa:
15 maig 2021 (per confirmar)
Horari:

Dijous de 18:30 a 21:00 i dissabtes de 9:00 a 14:30

Tipus de programa:
Postgrau
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:

El Postgrau en Protecció de Dades i Seguretat de la Informació de la UPF Barcelona School of Management et proporciona les eines i les habilitats, tant jurídiques com tècniques, per  desenvolupar les funcions inherents al rol de delegat de protecció de dades (Data Protection Officer, DPO).

Arran de l’entrada en vigor, el passat 25 de maig de 2018, del Reglament general de protecció de dades (RGPD), que reforça la privacitat i preveu un règim de protecció de dades personals uniforme a la Unió Europea, s’imposa un model de responsabilitat proactiva que suposa l’aplicació, per part dels responsables del tractament de dades, de les mesures tècniques i organitzatives necessàries per garantir l’acompliment de la normativa i, així mateix, demostrar un compromís en la protecció de les dades personals dels interessats.

Certificació DPD

El curs compleix amb el requisit de durada en hores previst en l'Esquema de certificació (apartat 6.3) aprovat per l'Agència Espanyola de Protecció de Dades de 13 de juny de 2018 i per tant ha estat reconegut per  ISMS Forum i Bureau Veritas.

Una vegada finalitzat el curs, els alumnes podran presentar-se a l'examen per obtenir la certificació com a DPD.

Pots escollir com finançar els teus estudis entre 3 i 59 mesos consultant el nostre simulador i rebre resposta en menys de 24h. També pots consultar els préstecs bancaris especials disponibles pels participants de la UPF Barcelona School of Management.

Per què aquest programa?

1. Perquè et prepara per identificar si una determinada activitat, que implica dades de caràcter personal, s’ajusta al RGPD i a d’altres normatives aplicables.
  2. Perquè et proporciona els coneixements tècnics i organitzatius per poder complir les previsions del RGPD i d’altres normatives aplicables.
  3. Perquè preveu una formació interdisciplinària impartida per professionals del dret i de la tecnologia de la informació i la comunicació.
  4. Perquè et prepara per desenvolupar la funció de delegat de protecció de dades (Data Protection Officer, DPO) en una organització pública o privada.

A qui va dirigit

El Postgrau en Protecció de Dades i Seguretat de la Informació es dirigeix a aquells professionals (juristes, enginyers i graduats o llicenciats en disciplines afins) que ja exerceixen o volen exercir la funció de Delegat de Protecció de dades, que vulguin especialitzar-se en aquesta matèria i/o es vulguin certificar com a Delegat de Protecció de Dades.