Màster en Gestió Esportiva

Idioma d'impartició:
Inici de classes:
28 setembre 2020 (per confirmar)
Fi de programa:
22 juny 2021 (per confirmar)
Horari:

Grup matins: Dilluns, dimecres i divendres de 9 a 13.30 h. Grup tardes: Dilluns, dijous i divendres de 18.00 a 21.45 h. Deu dimarts de 18.00 a 21.45 h.

Tipus de programa:
Màster propi
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
Pràctiques:
Extracurriculars

El Màster en Gestió Esportiva de la UPF Barcelona School of Management et prepararà per dirigir i gestionar amb èxit qualsevol multinacional, institució o esdeveniment de l'àmbit esportiu.

Amb professors que són alhora professionals del sector, et donaran una visió actual del que està passant a les multinacionals.  El Màster en Gestió Esportiva inclou un programa de visites a centres i institucions de referència en el sector esportiu pel que podràs observar com és la gestió d´una empresa d´aquest àmbit. T'ofereix, a més, l'oportunitat de networking amb una àmplia varietat d'estudiants de procedència geogràfica i acadèmica diversa a més a més de tots els professionals que et donaran classe.Per la seva excel·lència acadèmica i en continguts actualitzats i avantguardistes el màster està reconegut com el 1r millor màster en Sports Management pel  rànquing Eduniversal a nivell nacional i la posició número 11 a nivell internacional.

Dirigit a titulats universitaris, professionals i esportistes que vulguin orientar la seva activitat professional cap al terreny de la gestió esportiva i de sectors relacionats com ara l'entreteniment, el turisme o la cultura, el Màster en Gestió Esportiva et forma en la planificació estratègica de qualsevol entitat, instal·lació, acció de patrocini o esdeveniment de l'àmbit esportiu. Així, et capacita també per fer plans de màrqueting, interpretar un compte de resultats, elaborar plans de negoci, buscar noves oportunitats de mercat o detectar els errors més comuns del management.

Consulta el blog del programa.

Pots escollir com finançar els teus estudis consultant el nostre simulador i rebre resposta en menys de 24h. També pots consultar els préstecs bancaris especials disponibles pels participants de la UPF Barcelona School of Management.

Per què aquest programa?

1. Perquè és un programa avantguardista consolidat i de valor per als alumnes, tant a nivell acadèmic com professional amb una sòlida trajectòria i profunda vocació internacional: formant a estudiants de més de 20 països en les seves 14 edicions.
  2. Perquè tant el seu director acadèmic, Carles Murillo, com els altres professors, estan estretament implicats en el sector i t'ofereixen, així, grans oportunitats de networking.
  3. Pel seu posicionament en rànquings internacionals: 11a posició en el rànquing mundial Eduniversal en la categoria de "màsters en gestió de l'esport". A més a més també figurem al rànquind de "El mundo".
  4. Per la possibilitat que t'ofereix de realitzar pràctiques en empreses i institucions capdavanteres tant en l'àmbit públic com el privat que podrà generar-te una excel·lent experiència professional en el sector.
  5. Per les intervencions regulars a l'aula de personalitats destacades del món del management esportiu. En edicions anteriors: Emili Risques, general manager d'Asics Espanya i Portugal; Ivan Corretja, agent de Xavi Hernández; Carlos Costa, mànager de Rafa Nadal; Albert Bosch, emprenedor en aventura i empresa; Jacint Ajram, sponsorship manager a Zurich Insurance Company; Jorge Raffo, director general del futbol base del CA Boca Juniors; Josep Mª Begudà, director general del Grup SEHRS; Xavier Esteve, manager del clúster INDESCAT de la indústria de l'esport a Catalunya, o Andor Serra, director general de la Barcelona World Race, entre d'altres.

Objectius

• Formar directius i personal qualificat amb capacitats humanes i empresarials per gestionar empreses i institucions esportives i entendre el mercat del sector esportiu.
  • Desenvolupar en els participants la creativitat i la flexibilitat per aplicar els seus coneixements i descobrir noves oportunitats.
  • Crear professionals autònoms alhora de pendre una decisió.
  • Donar a l´alumne les últimes tendències del sector.
  • Tenir una visió transversal de qualsevol multinacional.

A qui va dirigit

El Màster en Gestió Esportiva es dirigeix a titulats universitaris, professionals, esportistes i a tothom qui vulgui orientar la seva activitat professional fins a l'àmbit de la gestió esportiva i de l'activitat física, així com a sectors relacionats, com el del entreteniment, el turisme i la cultura.

Descobreix què hi aprendràs