Postgrau en Controlling

Fi de programa:
07 juliol 2020
Horari:

Una, dues o tres tardes a la setmana, en funció de les optatives seleccionades, de 18 a 21 hores.

Tipus de programa:
Postgrau
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:

En el Postgrau en Controlling de la UPF Barcelona School of Management aprendràs a desenvolupar la funció de controller de qualsevol departament financer i a identificar com fer operativa l'estratègia de l'empresa en les operacions del negoci. Al llarg del curs, t'especialitzaràs en comptabilitat analítica i planificació financera avançada i aprofundiràs, a més, en els últims processos i eines informàtiques necessàries per a exercir aquesta funció.

Dirigit a titulats universitaris en administració i direcció d'empreses, economia o empresarials i a professionals d'altres disciplines amb coneixements o experiència professional en comptabilitat i finances, el Postgrau en Controlling té un professorat de prestigi format per docents del departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra i per professionals en actiu de les empreses líders actuals.

Pots escollir com finançar els teus estudis entre 3 i 59 mesos consultant el nostre simulador i rebre resposta en menys de 24h. També pots consultar els préstecs bancaris especials disponibles per als participants de la UPF Barcelona School of Management.

Els objectius d'aquest programa de postgrau són els següents:

• Saber desenvolupar la funció de control intern a l'empresa.
  • Dominar i saber escollir i implementar les tècniques de control de gestió més avançades en funció de les necessitats de l'empresa i dels seus objectius.
  • Saber fer ús de les eines informàtiques necessàries per a l'optimització del control de gestió.

A qui va dirigit

El programa s'adreça a controllers, directors financers, responsables de comptabilitat així com les persones interessades en aprofundir en aquestes temàtiques.

Segueix-nos

Patrimonia, el Videoblog d'Economia i Finances de la UPF Barcelona School of Management.

Patrimonia logo