Joan Anton Ros Guasch

Senior Lecturer UPF-BSM
Senior Lecturer, Finance & Control

Joan Anton Ros és Senior Lecturer Core Faculty en la UPF Barcelona School of Management en els programes de Banca, Comptabilitat i Finances.

Abans d'incorporar-se a la UPF-BSM, va treballar en el sector bancari, en Catalunya Caixa, on va assumir diversos càrrecs de responsabilitat com a auditor, director d'oficina, subdirector de l'Àrea de riscos i responsable del Control de Gestió del grup. També ha impartit diferents cursos i conferències com a professor associat en IDEC, EADA-Business School, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat de Girona, Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció (ACCID) i Associació Espanyola de Financers d'Empresa (Asset).

Joan Anton és Doctor...

• Finance & Control

• Doctor en Psicología
  • Master en Psicología Social
  • Titulo profesional Agente Propiedad Inmobiliaria
  • Dirección Financiera
  • Auditor interno
  • Licenciado en Psicología

Professor/a

• Màster Universitari en Finances i Banca
  • Màster Universitari en Recursos Humans, Relacions laborals i Gestió del talent
  • Màster Universitari en Direcció Financera i Comptable
  • Màster Universitari Semipresencial en Direcció Financera i Comptable
  • Full Time MBA en anglès
  • Executive MBA (EMBA)
  • Màster Universitari Online en Direcció Financera Comptable

• Senior Lecturer, Finance & Control - UPF Barcelona School of Management

Actividad Investigadora y transferencia

• ROS GUASCH, J. A. (2021). Menos consumo más ahorro. Revista Cataluña Economica, Barcelona, España.
  • ROS GUASCH, J. A. (2018). Diez años de transformación bancaria. Revista Cataluña Economica, Barcelona, España.
  • ROS GUASCH, J. A. (2017). La crisis del Banco Popular: una valoración sobre los problemas de solvencia y liquidez. ACCID Notas Técnicas.
  • ROS GUASCH, J. A. (2016). 10 errores clave en una negociación. ACCID Notas Técnicas.
  • ROS GUASCH, J. A. (2014). El ABC del Credit Manager. ACCID Notas Técnicas.
  • ROS GUASCH, J. A. (2014). Capital Humano. Un intangible relevante durante la crisis. ACCID Notas Técnicas.
  • ROS GUASCH, J. A. (2018). Master en Finanzas. Credit Management. Dir: Oriol Amat.. Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció, BARCELONA, España.
  • ROS GUASCH, J. A. (2022). El impacto del conflicto Ucrania-Rusia en la futura gestión de las empresas. ACCID Notas Técnicas.
  • ROS GUASCH, J. A. (2021). De la crisis del 2008 a la crisis Covid19: El largo proceso transformación de la banca. IX congreso ACCID.
  • ROS GUASCH, J. A. (2023). Plans de Pensions. Youtube, España.
  • ROS GUASCH, J. A. (2023). Equipos de Alto Rendimiento. Youtube.
  • ROS GUASCH, J. A. (2023). La remuneració dels diposits bancaris. Telenoticies migdia. TV3.
  • ROS GUASCH, J. A. (2022). Implicaciones empresas energeticas del tope del Gas. Periodista Aina Marti. Prensa y medios de comunicación Catalunya, España.
  • ROS GUASCH, J. A. (2022). ¿Podria haber un gran apagón? Youtube.
  • ROS GUASCH, J. A. (2022). Quien decide el precio de la la luz. Entrevista realizada por Samanta Villar. Youtube.
  • ROS GUASCH, J. A. (2022). Auge de l'autoconsum. Es dispara la instalació de plaques solars. El Periodico, Barcelona, España.
  • ROS GUASCH, J. A. (2022). Pagar 12 euros al mes per la llum.. elnacional.cat.
  • ROS GUASCH, J. A. (2022). Desconnexio del sistema eléctric. Es disparen les plaques solars. Regió7.
  • ROS GUASCH, J. A. (2022). Comunitats energetiques. Entrevista, España.
  • ROS GUASCH, J. A. (2022). El malson de la gasolina cara. elmon.cat/economia, España.
Cargar más (10/19)
  • ROS GUASCH, J. A. (2024). Preparación para visita de cliente. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • ROS GUASCH, J. A. (2023). M2A3. Gestión presupuestaria y control. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • ROS GUASCH, J. A. (2024). Hacia la Unión Bancaria en Europa. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • ROS GUASCH, J. A. (2024). Coeficiente de solvencia. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • ROS GUASCH, J. A. (2024). Supervisión de las entidades de crédito:. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • ROS GUASCH, J. A. (2022). Como realizar una gestión de cobro con éxito. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • ROS GUASCH, J. A. (2022). El proceso presupuestario. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • ROS GUASCH, J. A. (2022). Ciclo Presupuestario. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • ROS GUASCH, J. A. (2022). Balanced Scorecard. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • ROS GUASCH, J. A. (2022). El Plan Financiero. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • ROS GUASCH, J. A. (2022). Las principales funciones del Credit Manager. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • ROS GUASCH, J. A. (2022). La politica de credito a los clientes. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • ROS GUASCH, J. A. (2021). La compra de energía a largo plazo. Patrimonia UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
Cargar más (10/34)