Postgrau en Internacionalització de Recursos Humans i Global Mobility

Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:

El Curs de Postgrau en Internacionalització de Recursos Humans i Global Mobility de la UPF Barcelona School of Management és un programa únic i pioner a Espanya, que et permetrà adquirir i consolidar el perfil professional en internacionalització de RRHH i Global Mobility. Aprendràs a elaborar un pla de mobilitat internacional amb l'objectiu de poder assolir amb èxit tot projecte d'internacionalització per a una empresa.

Posició professional cada vegada més necessària i demandada per empreses i organitzacions davant les noves oportunitats de negoci internacional, per garantir que tot tipus de trasllat, compti amb els requisits necessaris i imprescindibles perquè les persones desplaçades a projectes internacionals, puguin realitzar i desenvolupar el seu treball sense preocupacions durant tot el procés.

Pots escollir com finançar els teus estudis entre 3 i 59 mesos consultant el nostre simulador i rebre resposta en menys de 24h. També pots consultar els préstecs bancaris especials disponibles per als participants a la UPF Barcelona School of Management.

Per què aquest programa?

1. Perqué és un programa únic i innovador. És el primer postgrau en Internacionalització de Recursos Humans i Global Mobility a Espanya.
  2. Pel seu professorat. Compta amb el millor professorat de la UPF (1ª Universitat espanyola segons el Ranking Times Higher Education 2020).
  3. Per l'enfocament pràctic dels seus continguts, impartits per professionals del sector, que garanteixen una aproximació fidel a la realitat laboral del moment.
  4. Per les oportunitats de networking. Coneixeràs a reconeguts ponents de l'àmbit dels RRHH en les seves freqüents conferències i tallers.

Objectius

• Acreditar i consolidar el perfil professional en internacionalització de RRHH i Global Mobility (HR Global Mobility), com a expert en la definició i implantació de plans de mobilitat internacional.
  • Adquirir els coneixements i competències necessàries amb les que aconseguir una eficient i eficaç gestió integral d'internacionalització de RRHH, que permeti donar resposta a les necessitats i requeriments de tot projecte de negoci internacional.
  • Ajudar el participant a identificar, desenvolupar i sincronitzar tots aquells requisits necessaris que li permetin definir i gestionar amb èxit, un pla de mobilitat internacional, davant la complexitat dels diferents factors de cada projecte d'expansió internacional.

A qui va dirigit

El Postgrau en Internacionalització de Recursos Humans i Global Mobility està dirigit a professionals tècnics i/o responsables amb experiència en gestió internacional de RRHH, projectes de mobilitat internacional i professionals en diverses àrees de RRHH (relacions laborals, retribució i beneficis, selecció, formació i desenvolupament) amb interès a especialitzar-se en internacionalització de RRHH i mobilitat internacional.