Idioma d'impartició:
Inici de classes:
05 octubre 2020 (per confirmar)
Fi de programa:
05 juliol 2021 (per confirmar)
Horari:

Dilluns, dimarts, dimecres de 18 a 21 h. En funció de les optatives, sessions alguns dijous i divendres

Tipus de programa:
Màster universitari
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
Pràctiques:
Curriculars

Propera sessió informativa online:

21 d'abril a les 16:30 h.

Inscriu-t'hi aquí

Sol·licita ara l'admissió i aconsegueix un 10% de descompte en la teva matrícula abonant la reserva de plaça abans del 17 d'abril. Més informació aquí.

El Màster Universitari en Direcció Financera i Comptable (especialitat en Finances Corporatives) de la UPF Barcelona School of Management et formarà com a professional expert en finances i comptabilitat, alhora que t'especialitzarà en el disseny i la implementació de polítiques financeres i en la presa de decisions òptimes en matèria de finançament i inversió.

En el Màster Universitari en Direcció Financera i Comptable (especialitat en Finances Corporatives) adquiriràs els coneixements indispensables per a alinear l'evolució de l'entorn econòmic i financer amb l'estratègia financera de qualsevol organització. Al llarg del curs, aprendràs a escollir els instruments de finançament d'acord amb les necessitats de l'empresa i estudiaràs com dissenyar i implementar polítiques de capitalització, endeutament i dividends. A més, dominaràs el procés i les implicacions de les operacions de fusió o adquisició, i coneixeràs quins són els mètodes de valoració d'empreses i com aplicar-los.

Dirigit tant a titulats universitaris en administració i direcció d'empreses, economia o empresarials, com a professionals titulats que actualment treballen en departaments relacionats amb la comptabilitat i les finances, el Màster Universitari en Direcció Financera i Comptable (especialitat en Finances Corporatives) té un professorat de prestigi format per docents del departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra i per professionals en actiu d'empreses líders. De tots ells aprendràs, a més, tècniques i habilitats directives per liderar equips de treball de qualsevol departament financer o comptable.

El Màster Universitari en Direcció Financera i Comptable de l'Empresa t'ofereix la possibilitat d'especialitzar-te també en Controlling i International Finance and Accounting.

A més, aquest programa ha estat reconegut per Eduniversal Best Masters 2019, amb la 3a posició al ranking de millors màsters de España en el área "Accounting and Auditing" y la posición 50 en Europa.

Pots escollir com finançar els teus estudis entre 3 i 59 mesos consultant el nostre simulador i rebre resposta en menys de 24h. També pots consultar els préstecs bancaris especials disponibles per als participants de la UPF Barcelona School of Management.

simulador zank

Per què aquest programa?

1. Perquè el 100% dels estudiants de les darreres tres edicions el recomanaria.
  2. Perquè té una direcció acadèmica i un equip docent de primer nivell format per professors del departament d'Economia de la Universitat Pompeu Fabra i per professionals en actiu de les principals empreses actuals del sector.
  3. Perquè t'ofereix la possibilitat de fer pràctiques professionals en empreses i institucions capdavanteres, com ara el BBVA, Puig, el Banc Sabadell, Cinesa, Danone, DKV, Everis, el Grupo Santander, Hewlett-Packard, Mango, Seat, T-Systems o Unilever, entre d'altres.
  4. Perquè els seus continguts tenen un enfocament doble: d'una banda, els professors acadèmics t'ensenyen les seves darreres investigacions en matèria d'auditoria, comptabilitat, control i finances, i de l'altra, els professionals en exercici et mostren com aplicar aquest coneixement a la realitat diària de les empreses d'avui.
  5. Perquè et dóna accés accelerat a l'acreditació CIMA (Chartered Institute of Management Accountants) i ACCA (Association of Chartered Certified Accountants), dues de les institucions més reconegudes internacionalment per l'acreditació de professionals en management i accounting, comptabilitat financera i comptabilitat de gestió.
  6. Perquè els seus continguts permeten que, una vegada acabis el màster, estiguis preparat per presentar-te a l'examen del Chartered Financial Analyst - CFA. Hi haurà 2 beques disponibles per accedir a l'examen CFA.
  7. Tindràs l’oportunitat de complementar la teva experiència amb la Finance&Innovation London, tres dies d’immersió total en empreses i institucions de l’àmbit financer, tecnològic i bancari de la ciutat de Londres, la manera més directa de conèixer les diverses alternatives laborals que ofereixen els sectors de la consultoria i les finances.

acca  cima

• Saber dirigir un departament financer o comptable.
  • Saber dissenyar, implementar i fer el seguiment de les eines de comptabilitat de gestió necessàries per assolir els objectius estratègics.
  • Saber implantar sistemes de planificació financera, de comptabilitat analítica, de control pressupostari i de control de gestió.
  • Saber relacionar l'evolució de l'entorn econòmic i financer amb l' estratègia financera.
  • Dominar les tècniques de gestió de clients, de tresoreria i de gestió financera a llarg termini.
  • Conèixer els elements necessaris per prendre decisions òptimes d' inversió i de finançament.
  • Saber fer la planificació fiscal de manera òptima.
  • Dotar-se de les habilitats directives per liderar equips de treball.

A qui va dirigit

El Màster universitari en Direcció Financera i Comptable (especialitat Finances Corporatives) està pensat per als nous professionals que volen orie ntar la seva carrera a departaments de comptabilitat i finances, i per als que volen potenciar al màxim el seu futur. En el màster hi participen titulats universitaris i professionals en actiu de departaments de comptabilitat i finances.

Segueix-nos

Patrimonia, el Videoblog d'Economia i Finances de la UPF Barcelona School of Management.

Patrimonia logo