Postgrau en Direcció Comptable i Control de Gestió

Preu:
Pràctiques:
Extracurriculars

Amb el Postgrau en Direcció Comptable i Control de Gestió de la UPF Barcelona School of Management aprendràs a diagnosticar la situació i l'evolució econòmica i financera de qualsevol empresa, mentre estudies els diferents sistemes de càlcul de costos i aprofundeixes en la implementació dels últims sistemes de comptabilitat analítica.

Al llarg del curs, el Postgrau en Direcció Comptable i Control de Gestió t'ensenyarà a analitzar l'estat econòmic i financer d'una empresa d'una manera analítica i estratègica. Així mateix, aprendràs a fer pressupostos i assegurar-ne la implantació i el control a través dels sistemes de gestió més emprats. Per mitjà d'exercicis majoritàriament pràctics, analitzaràs tots els continguts des d'una perspectiva de direcció i desenvoluparàs les teves habilitats directives i de lideratge per convertir-te en un professional de la comptabilitat capaç de dirigir un departament comptable en tots els seus vessants.

Dirigit a titulats universitaris en administració i direcció d'empreses, economia o empresarials i a professionals d'altres disciplines amb coneixements o experiència professional en comptabilitat i finances, el Postgrau en Direcció Contable i Control de Gestió té un professorat de prestigi format per docents del departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra i per professionals en actiu de les empreses líders actuals.

Pots escollir com finançar els teus estudis entre 3 i 59 mesos consultant el nostre simulador i rebre resposta en menys de 24h. També pots consultar els préstecs bancaris especials disponibles per als participants de la UPF Barcelona School of Management.

Objectius

El Curs de postgrau de Direcció Comptable i Control De Gestió permet que els participants puguin:

• Dominar els diferents sistemes de càlcul de costos i utilitzar les tècniques per al seu control, així com implantar sistemes de comptabilitat analítica.
  • Elaborar un pressupost, implantar sistemes de control pressupostari i analitzar desviacions.
  • Dissenyar un sistema de control de gestió des d'una perspectiva de direcció.

A qui va dirigit

A llicenciats o diplomats universitaris que es vulguin especialitzar en aquesta àrea i a professionales amb experiència i coneixements comptables que vulguin o necessitin actualitzar, ampliar o profunditzar-los.

Segueix-nos

Patrimonia, el Videoblog d'Economia i Finances de la UPF Barcelona School of Management.

Patrimonia logo