Postgrau en Comptabilitat Financera

Fi de programa:
12 març 2021
Horari:

Dimarts de 18 a 21 hores.

Tipus de programa:
Postgrau
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:

El Postgrau en Comptabilitat Financera de la UPF Barcelona School of Management t'especialitza en els aspectes clau de la comptabilitat empresarial local i internacional i t'introdueix en els conceptes essencials de la professió de l'auditor.

Al llarg del Postgrau en Comptabilitat Financera aprendràs les noves tendències en comptabilitat, coneixeràs a fons la consolidació d'estats financers i descobriràs les diferències entre la normativa comptable espanyola i les normes internacionals d'informació financera. També abordaràs de manera pràctica els principis, les normes, els informes i els procediments actuals del sector de l'auditoria.

Dirigit a titulats universitaris en administració i direcció d'empreses, economia o empresarials i a professionals d'altres disciplines amb coneixements o experiència professional en comptabilitat i auditoria, el Postgrau en Comptabilitat Financera té un professorat de prestigi format per docents del departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra i per professionals en actiu de les empreses líders actuals.

Pots escollir com finançar els teus estudis entre 3 i 59 mesos consultant el nostre simulador i rebre resposta en menys de 24h. També pots consultar els préstecs bancaris especials disponibles per als participants de la UPF Barcelona School of Management.

Els objectius d'aquest programa de postgrau són els següents:

• Dominar la normativa comptable espanyola i les normes internacionals d'informació financera i conèixer les darreres novetats en relació a les mateixes.
  • Conèixer les diferències entre la normativa comptable espanyola, les normes internacionals d'informació financera i altres normatives comptables (US GAAP)
  • Dominar els mètodes i etapes per a la consolidació d'estats financers i les normes per a la formulació d'estats financers consolidats.
  • Conèixer els principis i normes d'auditoria i com executa l'auditor la seva tasca.

A qui va dirigit

Aquest curs s'adreça a totes les persones interessades en actualitzar els seus coneixements en el camp de la comptabilitat i l'auditoria i/o que desitgin enfocar la seva carrera professional en l'àmbit de la comptabilitat o l'auditoria.

Segueix-nos

Patrimonia, el Videoblog d'Economia i Finances de la UPF Barcelona School of Management.

Patrimonia logo