Recursos de comunicació

La UPF Barcelona School of Management és l'escola de management de la Universitat Pompeu Fabra. Una escola multidisciplinar amb vocació internacional i amb una oferta formativa basada en el management com un recurs essencial per al desenvolupament de qualsevol professió, no només vinculat al món de l'empresa o en les funcions directives sinó entès com la capacitat de transformar les idees en realitats des de qualsevol àrea de coneixement i sector professional.

La nostra oferta i el nostre model de formació

La comunitat UPF Barcelona School of Management agrupa una gran diversitat de perfils professionals i acadèmics, un dels actius més grans i un valor diferencial de la nostra proposta formativa. Aprofitar aquesta riquesa i provocar connexions inesperades per despertar solucions transformadores, forma part de la nostra missió, a la qual cal afegir la voluntat de transformar la societat i el planeta, amb pensament crític i sentit social.

L'oferta educativa de la UPF Barcelona School of Management s'estructura en les següents àrees de coneixement:

Des del 2014, la UPF Barcelona School of Management ha estès als seus programes formatius un nou model educatiu que dóna resposta a aquesta missió. Un model d'aprenentatge orientat a un projecte personalitzat, basat en un enfocament interdisciplinari, pràctic i col·laboratiu que s'adapta a les necessitats professionals actuals. Una proposta formativa que reorienta la manera de formar els estudiants i professionals.

Descobreix més:
El nostre model educatiu
La nostra història
La UPF i la UPF Barcelona School of Management en els rànquings

On som

La nostra escola es troba estratègicament situada en el districte de l'Eixample, a la intersecció de Balmes amb Rosselló, és a dir, al centre neuràlgic de la ciutat de Barcelona. Aquest districte, geomètricament construït en forma de quadrícula, és el centre financer i econòmic de la ciutat i agrupa gran quantitat de monuments i espais d'interès.

La nostra adreça exacta és C / Balmes 132-134 de Barcelona

Galeria de fotos

Les següents imatges corporatives són d'ús lliure per a mitjans de comunicació. Si necessiteu una major resolució, podeu contactar amb nosaltres.

flickr

Logos

Pots utilitzar els següents enllaços per descarregar el nostre logotip en les seves diferents versions. Està prohibit modificar el logotip. Si tens alguna pregunta al respecte, si us plau posa't en contacte amb nosaltres.

UPF Barcelona School of Management logo RED Positive

UPF Barcelona School of Management logo BLACK positive

UPF Barcelona School of Management logo NEGATIVE

Si no trobes el que estàs buscant, envia un correu electrònic al nostre equip de comunicació.