La UPF Barcelona School of Management rep l'etiqueta BSIS

27 Abril - 2021
BSIS

La UPF Barcelona School of Management (UPF-BSM) ha completat amb èxit el procés del Business School Impact System (BSIS). El BSIS destaca que la UPF-BSM té un impacte educatiu significatiu amb una xarxa d'antics alumnes gran i activa i un alt percentatge d'estudiants locals que troben el seu primer lloc de feina en el mercat laboral regional. En termes d'impacte social, el BSIS destaca que l'escola ha integrat la responsabilitat social corporativa i el desenvolupament sostenible en les seves pràctiques internes, i que la UPF-BSM té una clara missió de consum responsable i gestió de residus.

Michel Kalika, director del BSIS, ha felicitat la UPF-BSM dient: “Estem encantats de donar la benvinguda a la UPF Barcelona School of Management al grup d'escoles que s'han sotmès al procés Business School Impact System (BSIS). La UPF-BSM és una institució amb visió de futur amb forts vincles amb la comunitat empresarial, especialment a través de pràctiques i una sòlida xarxa d'antics alumnes. Posicionen els seus estudiants per a trobar bones oportunitats en el mercat laboral. Ens ha impressionat la seva dedicació a l'impacte social a través d'una missió clara d'integrar l'RSC i les pràctiques sostenibles".

Jose M. Martinez-Sierra, director general de la UPF Barcelona School of Management, ha comentat sobre el procés BSIS: "Les universitats tenen un paper especial a l'hora d'afrontar els reptes del canvi climàtic i la sostenibilitat i ja que tenen un compromís amb l'educació generacions d'estudiants que poden contribuir a la millora de la societat, també han d'assumir una responsabilitat única i particular per a ajudar a garantir un futur saludable i sostenible per a tots.

Les escoles de management són actors clau en l'educació de les persones que lideraran organitzacions i institucions en el futur pròxim i que poden promulgar el canvi necessari que ens porti a un demà més sostenible. La UPF-BSM es compromet a brindar als seus estudiants els coneixements i valors necessaris perquè contribueixin de manera significativa a un canvi econòmic, social i ambiental positiu que pugui portar a la societat cap a un futur més saludable i sostenible en el qual tothom pugui prosperar.

Una de les prioritats estratègiques de la UPF-BSM és assumir la seva part de responsabilitat en la feina per un medi ambient sostenible i també està compromesa amb la construcció i funcionament d'un campus sostenible que contribueixi al benestar de tots els membres de la nostra comunitat i a la salut del nostre veïnat, la nostra ciutat, el nostre país i, en última instància, el nostre planeta.

Per això ens enorgulleix especialment que la nostra institució hagi completat amb èxit el procés d'assessoria que permet obtenir l'aval del Business School Impact System. Els objectius del BSIS estan directament alineats amb els nostres objectius i plans estratègics que busquen generar un impacte social positiu de diverses formes, inclòs un medi ambient més saludable i sostenible.

El procés d'avaluació del BSIS destaca l'impacte positiu que la UPF-BSM és capaç de generar a través de la seva sòlida connexió amb l'ecosistema català, a través de la presència dels nostres alumni en alts càrrecs en organitzacions rellevants, i un fort esquema de transferència de coneixement. El procés d'avaluació reconeix la participació de la UPF-BSM en el sistema de Positive Impact Ràting i reconeix l'ús de l'eina del valor social integrat com a factor diferenciador. També destaca la nostra estratègia de Responsabilitat Social Corporativa centrada en el nostre compromís de treballar pel benestar planetari. En aquest context, la UPF-BSM es consolida com a un actor amb un impacte social positiu per al medi ambient a través de l'acreditació BSIS.

La distinció permet a la UPF-BSM unir-se a les més de cinquanta escoles de gestió internacionals que han rebut l'aval de BSIS i el resultat positiu d'aquesta avaluació posiciona la UPF-BSM com una escola de negocis global dedicada tant al present com al futur de la nostra societat."

Sobre BSIS
L'esquema del BSIS està dissenyat per a determinar l'abast de l'impacte d'una escola en el seu entorn local: la ciutat o regió en la qual es troba. El procés BSIS s'ofereix en una empresa conjunta entre EFMD Global i FNEGE com un servei per als membres de EFMD en qualsevol part del món. L'impacte de l'escola de negocis s'analitza sobre la base de les següents set àrees d'impacte: impacte financer, educatiu, desenvolupament empresarial, així com intel·lectual, social, imatge i impacte dins de l'ecosistema regional.

Actualment hi ha 54 escoles en 17 països que han rebut l'etiqueta BSIS.