Postgrau Online en Informació i Assessorament Financer

Idioma d'impartició:
Inici de classes:
14 octubre 2020 (per confirmar)
Fi de programa:
23 març 2021 (per confirmar)
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
Pràctiques:
Extracurriculars

Amb el Postgrau Online en Informació i Assessorament Financer (segons les directrius d'ESMA per a MiFID II), adquiriràs els coneixements sobre els productes financers i els mercats relacionats, així com la influència de l'entorn econòmic-financer en el que es desenvolupen, per poder transmetre una adequada informació i realitzar un correcte assessorament als clients que així ho sol·liciten.

Aquest programa ha obtingut l'aprovació per part de la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV) per ser inclòs en la llista de titulacions que acrediten la formació necessària per realitzar funcions d'informació i assessorament financer, d'acord amb la normativa europea MiFID II.

Pots triar com finançar els teus estudis entre 3 i 59 mesos consultant el nostre simulador i rebre resposta en menys de 24h. També pots consultar els préstecs bancaris especials disponibles per als participants en la UPF Barcelona School of Management.

Objectius

El Postgrau Online en Informació i Assessorament Financer compleix els criteris sobre coneixements i competències del personal que proporcioni informació, així com els del personal que presta assessorament en matèria d’inversió, tots ells definits a la Guia Tècnica 4/2017, publicada per la CNMV en data 27/06/2017.

Per complir aquests criteris, el programa s’estructura en 6 mòduls, els objectius dels quals són:

• Conèixer les principals característiques del sistema financer i els coneixements bàsics sobre conjuntura econòmica.
  • Conèixer les pautes d’actuació en funció del client, del producte financer i del servei que s’estigui prestant al client, així com conèixer els procediments requerits per prevenir el blanqueig de capitals, el finançament del terrorisme i l’abús de mercat. Presenta les claus essencials per tenir en compte el marc tributari a l’hora de la presa de decisions d’inversió.
  • Comprendre i saber analitzar les principals característiques dels mercats monetaris, de renda fixa i de renda variable.
  • Comprendre els mercats de productes derivats, els productes OTC i el Mercat de divises.
  • Conèixer i saber analitzar els riscos de qualsevol dels productes d’inversió que s’ofereixen o recomanin als clients.
  • Saber determinar les necessitats dels clients i tenir capacitat per analitzar els seus objectius d’inversió. També conèixer les implicacions de la diversificació relativa a les alternatives d’inversió individuals, així com la diferència entre escenaris de rendiments passats i rendiments futurs, i els límits dels pronòstics de previsió.

A qui va dirigit

El programa va dirigit als professionals que informen i/o ofereixen assessorament financer als clients i a professionals que precisin acreditar-se mitjançant la CNMV, d'acord amb la normativa europea MiFID II.

Segueix-nos

Patrimonia, el Videoblog d'Economia i Finances de la UPF Barcelona School of Management.

Patrimonia logo