Sis màsters de la UPF-BSM sobresurten entre els millors d'Espanya en el rànquing El Mundo

22 Junio - 2023
Seis másteres de la UPF Barcelona School of Management se destacan en Top 5 de sus categorías en el ranking “250 Masters” del diario El Mundo

Sis màsters de la UPF Barcelona School of Management es destaquen en Top 5 de les seves categories en el rànquing “250 Masters” del diari El Mundo. El Màster Universitari en Polítiques Públiques i Socials es consolida en la segona posició en el camp de Ciència Política i Administració. En l'àmbit de les Humanitats – Lletres, el Màster en Creació Literària ascendeix al segon millor lloc de la seva àrea.

Enguany apareixen per primera vegada en el rànquing el Màster en Màrqueting i el Màster en Finances i Banca, tots dos en el cinquè lloc, per les categories de Màrqueting i Economia – Finances, respectivament. Per part seva, el Màster en Estratègia i Gestió Creativa de la Marca passa del 5è al 4t lloc en la categoria de Publicitat i Relacions Públiques; i el Màster en Comunicació Corporativa i Estratègica aconsegueix el 5è lloc en la categoria de Comunicació - Empresa Informativa.

El Màster Universitari en Polítiques Públiques i Socials es manté en segona posició en la categoria de Ciència Política i de l'Administració

“Se reafirma el trabajo bien hecho y la calidad de nuestros programas nos sitúa, en una escala estatal, entre los mejores en sus respectivos campos”, celebra José M. Martínez-Sierra, Director General de la UPF-BSM, quien expresó su gratitud a los estudiantes de estos másteres por "confiar en nuestra institución educativa". Asimismo, extendió su agradecimiento a los profesores y profesoras por su "excelencia docente": "Este reconocimiento respalda la calidad de nuestros programas en la UPF-BSM y confirma nuestro compromiso de brindar una educación superior de calidad".

Una aposta per l'excel·lència

El Màster Universitari en Polítiques Públiques i Socials, impartit en col·laboració amb la Johns Hopkins University dels Estats Units, manté la segona posició en el rànquing. Sota la direcció de Martínez-Sierra i Rodrigo Cetina, el programa "compta amb el suport de diverses institucions públiques com la Generalitat de Catalunya o la Diputació de Barcelona", va destacar la classificació.

Segons el rànquing d'El Mundo, el Màster en Creació Literària “compta amb un dels millors quadres docents de l'àmbit de l'escriptura creativa”. Així, el programa dirigit per Jorge Carrión i José María Micó, enguany ha passat del tercer al segon lloc, prestigiant la seva aposta per “mantenir un diàleg fluid amb els agents culturals de Barcelona: llibreries, editorials, museus”.

El Màster en Màrqueting i el Màster en Finances i Banca entren per primera vegada en la classificació d'El Mundo

El Màster en Estratègia i Gestió Creativa de la Marca, liderat per Xavier Ruiz Collantes i Jordi Torrents, ascendeix a la quarta posició després de la seva inclusió en la classificació l'any passat a causa de la reputació dels seus professors, reconeguts professionals en màrqueting, creativitat i identitat de marca.

Per primera vegada, el Màster en Finances i Banca ha estat inclòs en la classificació per la qualitat dels seus continguts que “preparen per als exàmens del International Certificate in Financial Advice d'assessorament financer”. Sota la direcció acadèmica de Xavier Brun Lozano, Oscar Elvira Benito i Xavier Freixas Dargallo, el rànquing d'El Mundo ha reconegut l'oportunitat que brinda el programa posicionant-lo en el cinquè lloc.

També ha debutat en la classificació el Màster en Màrqueting, que dirigeixen Antonio Ladrón de Guevara Martínez i Carolina Luis Bassa. El rànquing ha ressaltat que “amb un important component pràctic el programa manté convenis de col·laboració amb les principals empreses del sector” i l'ha situat en el 4t lloc.

Finalment, el rànquing ha reconegut la labor del Màster en Comunicació Corporativa i Estratègica que “en permanent contacte amb la realitat empresarial els seus continguts estan adaptats a les necessitats, demandes i evolució empresarial”. El programa, dirigit per Joan Francesc Cánovas i Carles Singla, ha estat part de la classificació des de 2018.