Curs Executive Online en Fintech: la reinvenció de les finances

Inici de classes:
15 juny 2020 (per confirmar)
Fi de programa:
03 agost 2020 (per confirmar)
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
900€

Coneixes les oportunitats de negoci que s'han generat des de la irrupció de les fintech?

Una vegada superada la sorpresa que va significar la seva aparició, ja que acumulaven tota la cadena de prestació de serveis dels bancs, les fintech s'han consolidat generant una desagregació en l'oferta de productes financers.

Això ha provocat una forta disrupció i innovació que els professionals de les finances han de conèixer. Les fintech tenen l'habilitat de concebre noves maneres d'afrontar els problemes financers dels consumidors, ja sigui per si mateixes o en col·laboració amb entitats financeres.

Amb aquest curs online de Executive Education aprendràs a:

• Conèixer els nous agents que estan transformant el sector financer i les seves implicacions
• Descobrir casos reals dels diferents verticals de les fintech
• Estar al dia les tendències actuals en el mercat financer des del punt de vista de la seva transformació digital
• Identificar la forma en què les noves tecnologies s'estan implantant en el sector financer
• Identificar les estratègies dels diferents agents financers: bancs, entitats financeres, empreses tecnològiques, etc.
• Connectar amb les habilitats requerides per l'impuls d'una nova fintech, proptech o insurtech

Continguts:

1. Motors de canvi en les finances.
  2. Perquè són diferents les fintech.
  3. Verticals de les fintech.
  4. L'amenaça de les bigtech.
  5. La resposta de les entitats financeres.
  6. Taller de creació d'una fintech

Com s'imparteix:

• Fase de benvinguda i familiarització amb l'entorn virtual: Tindràs accés a una aula comuna per a tots els alumnes de la Executive Education Online amb la finalitat que puguis ampliar la teva xarxa de contactes i establir sinergies amb companys d'altres àrees de coneixement. En aquesta fase tindràs accés a tutorials i instruccions sobre el funcionament de l'entorn virtual, així com un calendari d'activitats online de formació i col·laboració.
  • Fase d'aprenentatge individual: dins de l'aula virtual del teu curs accediràs als materials d'aprenentatge (lectures, casos, vídeos, etc.) perquè et vagis preparant al teu ritme i amb plena flexibilitat.
  • Fase d'aprenentatge grupal: a partir d'aquesta començarà el treball grupal i col·laboratiu on estaràs en contacte amb el professor expert, el coordinador del programa i els teus companys. Aquesta part et permetrà posar en pràctica i discutir els continguts apresos durant la primera fase, així com compartir experiències amb els teus companys i resoldre dubtes amb el professor expert.

Dirigit a:

• Professionals de banca: directius o empleats
  • Emprats de serveis centrals d'entitats financeres o asseguradores
  • Emplaados o agents de companyies d'assegurances
  • Emprades d'empreses fintech, proptech o insurtech
  • Professionals de les finances

Professorat:

David Igual, Professor de la UPF Barcelona School of Management. Soci fundador i COO de Pensium.

Certificat:

En superar el Curs Executive en Fintech rebràs un certificat oficial de la UPF Barcelona School of Management, recolzat pel prestigi d'Universitat Pompeu Fabra, la universitat núm. 1 a Espanya i la primera a Iberoamèrica (Rànquing Times Higher Education 2020).