Postgrau en Direcció d'Empresa

Inici de classes:
13 octubre 2020
Fi de programa:
01 juliol 2021 (per confirmar)
Horari:

Dimarts, dijous i un dilluns al mes de 18.30 a 21.30 h

Tipus de programa:
Postgrau
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
Pràctiques:
Extracurriculars

Sessió informativa online el pròxim 7 de juliol a les 17:30h. Inscriu-te aquí!

El Postgrau en Direcció d'Empresa t'ofereix una experta i sòlida visió global en màrqueting, finances, comptabilitat, operacions, recursos humans i estratègia d'empresa.

Dirigit a professionals de diferents àrees i titulació diversa, aquest programa t'ajuda a desenvolupar habilitats de lideratge, comunicació i direcció de persones i a ampliar les competències i coneixements necessaris per a interpretar la realitat empresarial i per a prendre decisions en un entorn canviant.

El programa inclou, a més, la realització d'un pla d'empresa que et permet posar en pràctica tots els coneixements adquirits.

Pots escollir com finançar els teus estudis entre 3 i 59 mesos consultant el nostre simulador i rebre resposta en menys de 24 hores. També pots consultar els préstecs bancaris especials disponibles pels participants de la UPF Barcelona School of Management.

Per què aquest programa?

1. Pel seu excepcional equip docent, que combina el millor professorat del departament d'Economia i Empresa de la UPF amb directius i professionals de les empreses líders del mercat.
  2. Perquè et permet experimentar com opera una organització en el seu conjunt a través d'assignatures pràctiques: repassaràs cadascuna de les àrees funcionals de l'empresa per a identificar i desenvolupar les habilitats i coneixements clau.
  3. Perquè prepares un pla d'empresa al llarg del programa, la millor forma d'aplicar els coneixements adquirits durant el curs alhora que desenvolupes les teves habilitats de direcció i cooperació.
  4. Perquè aprens a potenciar les teves competències per a exercir la direcció de persones i influir en la trajectòria de les organitzacions.

Objectius

• Adquirir els coneixements i les competències per a interpretar la realitat empresarial i prendre decisions en llocs de direcció de l'empresa.
  • Entrenar als participants per a contribuir a la creació de valor en les organitzacions.

A qui va dirigit

Es dirigeix a professionals, responsables d'àrees funcionals, directius d'empresa o propietaris i gestors de Pimes, o als qui volen avançar en la seva carrera professional en qualsevol organització, sigui com sigui la seva grandària o orientació.

El Programa de postgrau de Direcció d'Empresa té en compte la diversitat d'experiències professionals i formació de cada participant. El programa està dissenyat per a adaptar-se al grau de familiaritat prèvia que tingui cada alumne amb les matèries que s'imparteixen.