Enrique Schonberg Schwarz Letzen

Lecturer UPF-BSM
Director Acadèmic, Business & Management Strategy

L'Enrique Schonberg-Schwarz és Júnior Lecturer a la UPF Barcelona School of Management. Combina les seves activitats professionals com a assessor empresarial amb acadèmia: és Associate Professor ala Universitat Pompeu Fabra, on imparteix un curs d'estratègia empresarial per a estudiants d'Economia i Empresa.

Abans d'unir-se a la UPF-BSM, ha assessorat empreses B2B i B2C solucionant els seus reptes empresarials i ha promogut la creació d'iniciatives de suport empresarials internacionals. També ha estat Honorary Representative de la Ciutat de Buenos Aires a Barcelona des de 2019. A més, està implicat en diverses activitats acadèmiques. És el coordinador de UPF-BSM & Triodos Bank Chair...

• Business & Management Strategy

• Postgrau, Ciències Socials i Jurídiques, Economia, gestió i ciències de la salut
  • Màster Universitari, Ciències Socials i Jurídiques, Administració i Direcció d'Empreses (International Trading and Finance)
  • Llicenciat / Títol de grau, Ciències Socials i Jurídiques, Administració i direcció d'empreses

Professor/a

• Màster Universitari en Negocis Internacionals. Master in International Business
  • Màster en Innovació, Estratègia i Emprenedoria
  • Màster Universitari en Comunicació i Relacions Comercials
  • Postgrau en Gestió i Direcció d'Empreses
  • Màster en Mediació Professional
  • Full Time MBA
  • Full Time MBA en anglès
  • Executive MBA (EMBA)
  • Màster Universitari Online en Negocis Internacionals. Master in International Business

Coordinador/a

• Executive MBA (EMBA)

• Director Acadèmic, Business & Management Strategy - UPF Barcelona School of Management
  • External Senior Consultant - PIMEC
  • Professor Associat - Universitat Pompeu Fabra
  • Consultor - Areaexport
  • Analista de Risc - Banco Patagonia
  • Analista de Riscos - Banco Roca

Actividad Investigadora y transferencia

• DOMINGO PÉREZ, S., SCHONBERG SCHWARZ LETZEN, E. (2022). Project Lobster. Dir. Susana Domingo Pérez. UPF Barcelona School of Management, Barcelona.
  • DOMINGO PÉREZ, S., SCHONBERG SCHWARZ LETZEN, E. (2021). Project Lobster. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.