Programa UPF-BSM+

11 Mayo - 2020

El programa UPF-BSM+ ha estat dissenyat amb el propòsit de garantir als estudiants del curs 2019-20, afectats per l'estat d'alarma i el confinament decretat pel Govern espanyol, que tinguin la millor experiència de formació i preparació professional. Estem vivint des del passat 12 de març una situació sense precedents que requereix el màxim esforç de tots per assolir els objectius de lles activitats docents. Per això, la UPF Barcelona School of Management crea aquest programa que permetrà als estudiants del curs 19-20 continuar gaudint durant tot l'any acadèmic vinent (20-21) de bona part dels serveis de l'Escola i d'un paquet de prestacions addicionals i gratuïtes, tant de formació com d'assessorament.

Programa UPF-BSM+

* Aquest programa és vàlid pels estudiants del curs acadèmic 2019-20 de la UPF Barcelona School of Management i durant tot l'any acadèmic següent (2020-2021)

* Qualsevol dubte o informació, consulteu al vostre gestor de programa.

• Vigència del carnet d'estudiant que permet accedir als serveis universitaris com la biblioteca, sales d'estudi, servei d'idiomes, instal·lacions esportives, etc.
  • Accés a l'aula de programa de l'eCampus de la UPF-BSM i als nous continguts actualitzats del programa del participant.
  • Servei especial durant un any, després de la graduació, del servei de Carreres Professionals que inclou el Programa Talent UP i l'assessorament professional personalitzat.
  • Possibilitat d'assistir durant el proper any acadèmic, en el cas d'estudiants de programes presencials, a les sessions presencials d'assignatures impartides aquest any en remot del seu programa, subjecte a disponibilitat.
  • Accés als recursos del Laboratori de Comunicació, CCLAB, per millorar les habilitats i competències comunicatives, i a les assignatures transversals del mòdul UPF-BSM Inside (Gestió basada en l'evidència, Project Management, Storytelling i Sostenibilitat).
  • Accés gratuït a complements formatius i cursos online de l'escola com els que es detallen a continuació:
    • Complements formatius online. Accés a través de l'Aula Global del vostre programa:
      • Fonaments de Màrqueting
      • Finances per a no Financers
      • Introducció a la Salut Global
      • Introducció a l'Estadística
      • Introducció a l'Economia
      • Anàlisi d'Estats Financers
      • Presentacions d'Impacte
      • Gestió d'Equips
      • Avaluar i donar Feedback
      • Prevenció de Conflictes
      • Gestió del Temps
    • Cursos online. Us hi podeu inscriure via e-Secretaria a l'apartat Tràmits opció Inscripcions/events:

A part dels serveis gratuïts anteriors, també hi haurà un descompte del 50% pels estudiants del Curs 19-20 que han experimentat canvis en la seva formació (de presencial a remot) a qualsevol programa del curs 2020/21*

* Aquesta opció aplica als estudiants que hagin cursat o estiguin cursant un programa que hagi quedat afectat per la suspensió d'activitat docent presencial en tot o en part a causa del COVID-19 sempre que el programa finalitzi durant l'any acadèmic 19/20. Aquest descompte només és aplicable a noves matrícules i s'inclouen les noves matrícules amb reconeixement d'assignatures. Queden excloses les matrícules vinculades a repeticions d'assignatures.

** Programes en curs amb data de finalització posterior al curs actual 2019-2020 (durada superior a un curs acadèmic): Els alumnes dels programes amb durada superior a un curs acadèmic (són programes en curs que finalitzen més enllà del 31 de juliol de 2020) podran gaudir del 50% de descompte en la matrícula de qualsevol programa que formalitzin durant l'any següent a partir de la data de finalització del programa que estiguin duent a terme.

Si estàs interessat, consulta al teu gestor de programa.