Oportunitats de Negoci amb Amèrica Llatina

Modalitat:
Preu:
300€

Amèrica Llatina continua sent un continent d'oportunitats amb països que tenen nivells elevats de creixement.

La regió té una població aproximada de 626 milions d'habitants. Per la seva extensió, Amèrica Llatina presenta una gran diversitat geogràfica i biològica i, en el seu territori, es troben alguns dels majors rius del món i importants recursos minerals; entre els quals destaquen els seus jaciments de petroli, coure, liti i plata. També és un continent ric en recursos agrícoles, sent un gran exportador de matèries primeres, i un gran importador de béns i tecnologia. El seu PIB actual és de més de 5 bilions de dòlars.

Els països d'Amèrica Llatina constitueixen un mercat natural per a les empreses espanyoles a causa de la coincidència idiomàtica i la proximitat cultural i històrica. El flux comercial és intens en tots dos sentits. És una regió receptora d'inversions directes, moltes d'elles procedents dels països de la Unió Europea. També rep inversió procedent del nord d’Amèrica i, de manera creixent en les últimes dècades, dels països del continent asiàtic; especialment dels de la costa del Pacífic.

Què t’aportarà?

• Conèixer les particularitats de Llatinoamèrica des del punt de vista dels negocis internacionals, quant a la seva situació geopolítica, context econòmic, social i cultural.
  • Descobrir les principals particularitats dels països "motors" que impulsen la regió.
  • Identificar oportunitats de negoci en els principals països de la regió.
  • Saber les fonts d'informació que proveeixen de dades útils per a la presa de decisions de les empreses exportadores/importadores i per a la inversió estrangera directa.
  • Entendre la transcendència dels acords de suport al comerç exterior, sigui amb la UE com també amb els països del continent americà i asiàtics.

A qui va dirigit

Professionals interessats a conèixer les característiques del mercat llatinoamericà, responsables de l'activitat exportadora d'empreses europees o asiàtiques i professionals Llatinoamericans.

Titulats universitaris interessats en el comerç internacional.