La UPF-BSM, classificada com a escola amb “influència internacional” segons EdUniversal

17 Noviembre - 2021
Eduniversal

La UPF Barcelona School of Management ha estat distingida amb el reconeixement a l’excel·lència acadèmica amb “quatre palmes d’excel·lència” segons la classificació d’EdUniversal. L’agència classifica l’escola de management de la Universitat Pompeu Fabra com a “Top Business School With Significant International Influence”. Així, l’escola puja un graó dins la classificació internacional.

La notícia s’ha fet pública a la 2021 Eduniversal Palmes of Excellence Trophies Ceremony, que es fa per la 14th Eduniversal World Convention a la què ha participat el director general de la UPF-BSM, José M. Martínez-Sierra, com a ponent en la taula rodona Globalization and the Future of Higher Education.

“Aconseguir aquesta distinció és un nou reconeixement en el marc de l’estratègia d’internacionalització de l’escola”

“Aconseguir aquesta distinció és un nou reconeixement en el marc de l’estratègia d’internacionalització de l’escola. Una nova fita que es suma a les acreditacions AMBA i EOCSS de l’EFMD, i al segell Business School Impact System (BSIS), i que demostra el nostre compromís amb la qualitat i l’impacte global”, afirma Martínez-Sierra.

Aquest reconeixement es basa en una enquesta que l’agència global de rànquings i qualificacions Eduniversal fa cada any a prop de mil degans de les principals escoles de negocis a escala global en nou zones geogràfiques que identifica l’entitat.

Eduniversal és una agència de classificació i qualificació mundial especialitzada en educació superior. L'empresa ha establert una gran experiència en l'avaluació de les institucions acadèmiques i programes a França des de 1994, i internacionalment des de 2007. Qualifica les 1.000 millors escoles de negocis den 154 països i els millors màsters i MBA.