Postgrau en Gestió de la Responsabilitat Social i Corporativa (RSC)

Idioma d'impartició:
Inici de classes:
18 febrer 2021 (per confirmar)
Fi de programa:
18 juny 2021 (per confirmar)
Horari:

dijous i divendres de 17.30 a 21.30

Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
Pràctiques:
Extracurriculars

El Postgrau en Gestió de la Responsabilitat Social i Corporativa (RSC) t'ofereix una visió global de tots els aspectes, interns i externs, que formen part de la RSC en l'organització (aspectes socials, laborals, mediambientals i de Drets Humans).
L'objectiu principal és capacitar professionals que puguin generar valor en l'entorn empresarial i en la Societat, treballant per a una economia global, sostenible i inclusiva.

La UPF Barcelona School of Management és una institució implicada en l'aplicació i divulgació de la responsabilitat social corporativa (RSC). En aquest sentit inclou, en la seva oferta formativa, accions clarament enfocades en aquest àmbit. D'altra banda, i en aquesta mateixa línia, la institució està adherida als Principles for Responsible Management Education (PRME) que impliquen un compromís ferm amb la sostenibilitat. Així mateix, un dels seus propòsits és capacitar als professionals per a generar valor tant a l'empresa com a la societat; treballant per a una economia global, sostenible i inclusiva per abordar noves metes. Es desenvolupen intruccions i procediments específics per l'aplicació en la seva gestió diària (intruccions, codis de conducta, protocol,...) per al govern i la seva adequada tranversalitat entre grups d'interès intern i extern creant un marc de diàleg.

El programa es dirigeix a responsables o futurs responsables de tasques de RSC en qualsevol empresa o organització, així com professionals amb experiència interessats a incorporar o impulsar l'RSC en les seves empreses. També podran participar aquells professionals amb sensibilitat social.

Pots triar com finançar els teus estudis entre 3 i 59 mesos consultant el nostre simulador i rebre resposta en menys de 24h. També pots consultar els préstecs bancaris especials disponibles per als participants en la UPF Barcelona School of Management.

Per què aquest programa?

• Perquè et donarà una visió amplia i aplicada de l’RSC a l’entorn empresarial; regulacions, tendències futures, actors amb exemples de bones pràctiques i nous paradigmes.
  • Per la participació d’empreses de diferents sectors: retail, farmàcia, banca, etc.
  • Per la diversitat del seu professorat: experts en comunicació, en estratègia empresarial, en comptabilitat, en polítiques, etc., implicats en fomentar l'RSC en la empresa i la societat.
  • Perquè el desenvolupament del projecte et permetrà consolidar i aplicar els coneixements d’una manera pràctica.
  • Perquè incorpora un model d’aprenentatge propi i avançat, basat en la filosofia educativa i que s’expressa al manifest de la UPF Barcelona School of Management.

Descobreix què hi aprendràs