Xavier Marcet Gisbert

Part-time Lecturer UPF-BSM
Professor

Xavier Marcet és professor d'Estratègia i Comunicació, Innovació Aplicada a l'Estratègia, Emprenedoria i Lideratge a diversos programes de la UPF Barcelona School of Management.

És llicenciat en Història, amb especialització en Història Contemporània, per la Universitat Autònoma de Barcelona, Diplomat en Gestió Pública i en Lideratge i Innovació en Serveis Públics per ESADE, així com Diplomat en Open Innovation & Corporate Entrepreneurship per HASS UC Berkeley, i Postgrau en Innovation Leadership per l'IESE. És el president de Lead to Change, una consultora d'innovació i estratègia.

Anualment dicta més de 50 conferències/ponències de mitjana, i ha publicat diversos llibres.

• Business & Management Strategy

Professor/a

• Màster en Comunicació Corporativa i Estratègica
  • Màster en Innovació, Estratègia i Emprenedoria
  • Postgrau en Desenvolupament Directiu en Negocis Sostenibles
  • Postgrau en Innovació i Design Thinking
  • Postgrau en Comunicació Corporativa
  • Full Time MBA en anglès
  • Executive MBA (EMBA)

• Chairman - Lead to Change
  • Professor - UPF Barcelona School of Management

Actividad Investigadora y transferencia

• MARCET GISBERT, X. (2023). Management Humanista: La estrategia son las personas.. Plataforma Empresa, España.
  • MARCET GISBERT, X. (2021). Crecer haciendo crecer. Plataforma Empresa, España.