Curs de Postgrau en Total Supply Chain Management

Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:

La crisi de la Covid-19 ha posat de manifest la importància que tenen les cadenes de subministrament en el marc de l’estratègia empresarial, evidenciant que bona part de la solidesa d’un negoci recau sobre la qualitat dels mecanismes que han de garantir el proveïment de productes o serveis, tant en condicions normals com en situacions excepcionals.

A més amés, la gestió de la cadena de subministrament, entesa com l’evolució quantitativa i qualitativa dels tradicionals processos logístics, s’està convertint en una de les tasques més demandades del nostre mercat laboral.

Amb aquest postgrau es pretén cobrir la necessitat de tots aquells professionals o estudiants del sector de les operacions que pretenguin especialitzar-se en la gestió de la Supply Chain, des de la planificació de la demanda fins a la relació amb el client final, passant per l’aprovisionament, el transport i l’emmagatzematge.

A més a més, el curs també neix amb la voluntat d’oferir reciclatge i actualització de coneixements en el camp de la cadena de subministrament, ja que en els darrers anys s’ha vist afectada directament per canvis tan rellevants com la digitalització, l’omnicanalitat, la sostenibilitat o l’automatització.

Pots escollir com finançar els teus estudis consultant el nostre simulador i rebre resposta en menys de 24h. També pots consultar els préstecs bancaris especials disponibles pels participants de la UPF Barcelona School of Management.

Per què aquest programa?

• Perquè ofereix una visió integral de la Cadena de Subministrament i ofereix totes les claus de gestió per aconseguir l’excel·lència en els diferents processos que la integren.
  • Perquè proposa aplicacions pràctiques i estratègies concretes a l’hora d’afrontar reptes tan immediats com la transformació tecnològica, la reducció de l’impacte ambiental o la necessitat de captar i retenir talent.
  • Perquè combina tres elements pedagògics que garanteixen una formació completa i atractiva: l’exposició de continguts teòrics, l’anàlisi de casos reals i la participació de directius reconeguts.
  • Perquè aporta una de les titulacions més demandades del mercat (Supply Chain Manager) amb el segell de qualitat de la UPF Barcelona School of Management.

Objectius

1. SUPPLY CHAIN FUNDAMENTALS: Fer una revisió tècnica, integrada i actualitzada dels processos que conformen la cadena de subministrament: planificació, compra, aprovisionament, transport, emmagatzematge i última milla.
  2. SUPPLY CHAIN STRATEGY: Donar claus estratègiques per dissenyar i coordinar una cadena de subministrament que sigui capaç de satisfer simultàniament les necessitats dels seus agents implicats: clients, treballadors, proveïdors, societat i inversors.
  3. SUPPLY CHAIN TECHNOLOGY: Oferir una aplicació pràctica dels avenços tecnològics que poden aportar valor real a la cadena de subministrament, focalitzant en camps com el Big Data, la Intel·ligència Artificial i la Robòtica.
  4. SUPPLY CHAIN LEADERSHIP: Dotar d’habilitats personals per liderar equips amb un alt nivell d’implicació, motivació i exigència. També es faciliten eines per establir objectius de control, construir organitzacions àgils i desenvolupar projectes de millora de processos (Project Management).
  5. SUPPLY CHAIN SUSTAINABILITY: Plantejar reptes i solucions de la cadena de subministrament pel que fa a l’equilibri de les tres àrees de sostenibilitat (econòmica, mediambiental i social) tenint en compte els aprenentatges que ens ha deixat la crisi del coronavirus.

A qui va dirigit

Professionals i estudiants del sector de les operacions que desitgin realitzar un salt qualitatiu en l'anàlisi i gestió de la cadena de subministrament.

El postgrau té en compte la diversitat d'experiències professionals i formació de cada participant. El programa està dissenyat per a adaptar-se al grau de familiaritat prèvia que tingui cada alumne amb les matèries que s'imparteixen.