El doctor Guillermo Capuya, guanyador d'un 'Martin Fierro' a millor comunicador mèdic a l'Argentina

14 Noviembre - 2017

El doctor Guillermo Capuya, que va cursar el Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental de la UPF Barcelona School of Management l'any 2008, ha estat guardonat a l'Argentina amb un dels premis més importants en Ràdio i Televisió del país: els premis Martin Fierro.

Els premis Martín Fierro són els guardons de ràdio i televisió de l'Argentina, organitzats per l'Asociación de Periodistas de la Televisión y la Radiofonía Argentinas (APTRA) des de 1959. Es lliuren en una cerimònia, que es realitza cada any, generalment acompanyada d'un sopar, i que reuneix els famosos i estrelles dels principals mitjans argentins. Capuya va ser premiat amb un Martin Fierro a millor columnista mèdic per la seva tasca divulgativa com a metge i comunicador. Des de fa anys, el doctor Guillermo Capuya és conductor i productor de programes de Ràdio i TV en matèria de salut a l'Argentina com, per exemple, La volta del Zloto a Radio 10.