Novarama presenta a Los Angeles el seu nou videojoc d'acció futurista: Killsquad

19 Junio - 2019
  • Daniel Sanchez-Crespo, director del Màster en Creació de Videojocs de la UPF Barcelona School of Management i CEO de Novarama, ha liderat la gestació del videojoc

E3 és una de les fires de videojocs més importants del món. Se celebra a Los Angeles, Califòrnia, i en l'edició d'enguany ha estat l'escenari de la presentació de Killsquad, l'últim joc de l'empresa dedicada a la tecnologia Novarama. El llançament de Killsquad està estretament lligat amb el Màster en Creació de Videojocs de la UPF Barcelona School of Management-Universitat Pompeu Fabra, ja que el seu director, Daniel Sanchez-Crespo, és qui ha impulsat el videojoc.

Killsquad és un RPG d'acció ambientat en un món futurista en el que un grup de caça-recompenses viatja per tota la galàxia complint missions a sou. D'aquesta manera, el jugador es desplaça d'un planeta a l'altre a través d'entorns generats digitalment que canvien constantment fent que cada partida sigui diferent: sempre cal combatre noves criatures i fer front a diferents amenaces.

La presentació de Killsquad a la fira E3 va ser tot un èxit. D'una banda, l'organització de l'esdeveniment va nominar el videojoc a 2 categories: al videojoc amb més engagement d'E3 i al millor videojoc en la categoria RPG. A més COGconnected va seleccionar Killsquad en els seus premis als millors videojocs d'E3. D'altra banda la reacció del públic que va poder provar en primícia Killsquad va ser excel·lent. Els assistents de la fira el van qualificar d' 'increïble', 'molt intuïtiu', 'ideal per jugar en equip', 'molt polit' i fins i tot hi ha qui va opinar que "serà el videojoc al que tothom voldrà jugar quan estigui disponible'. Una realitat que ja és aquí perquè Novarama ha llançat Killsquad a la plataforma Steam a través del servei d'accés anticipat. L'objectiu final de l'equip és que en el futur el videojoc estigui disponible a Xbox i PlayStation.

Killsquad s'uneix a la llarga llista de videojocs desenvolupats per professors i alumnes del Màster en Creació de Videojocs, un programa que és referència a la indústria, de manera que el 70% dels alumnes del màster troba feina en empreses i estudis de referència com són Electronic Arts, Blizzard, Crytek, CDProjekt Xarxa, Ubi Soft o Social Point.