Els projectes incubats a l'StartLab UPF-BSM participen al Mobile World Congress 2021

2 Julio - 2021
StartLab UPFBSM
Tomàs Lóbez, de Nixi for Children, amb les impulsores de StartLab, Susana Domingo i Fàtima Vidal / Júlia Micaló, CEO de LocalProductos.es

La UPF Barcelona School of Management ha participat al Mobile World Congress 2021 de la mà dels dos primers emprenedors incubats al programa StartLab: l'alumni Júlia Micaló, amb LocalProductos.es, i Tomàs Lóbez, amb Nixi for Children. "És una gran oportunitat per als nostres emprenedors, però també perquè la societat vegi i gaudeixi el coneixement que es desenvolupa a la nostra escola", ha celebrat Susana Domingo, directora del Programa StartLab.

"El fet d'estar al MWC és una oportunitat per als emprenedors, ja que els dona molta visibilitat i és una oportunitat per estar al costat dels millors en un esdeveniment d'escala mundial", ha exposat Domingo, que ha afegit: "és un espai on poden generar importants contactes internacionals".

Participar al MWC és una gran oportunitat perquè la societat vegi i gaudeixi del coneixement que es desenvolupa a la nostra escola

Els incubats a StartLab participen al MWC

Julia Micaló, alumni del Màster en Direcció de Recursos Humans de la UPF-BSM ha presentat a 4YFN el projecte LocalProductos.es, un mercat en línia que permet comprar productes de marques, artesans i comerços de proximitat.

"Només el 2020 s'han perdut més de 100.000 comerços locals a escala estatal", ha exposat la CEO de la startup, ja que, ha afegit: "la nostra manera de consumir ha canviat, ara ho fem online i sense moure'ns de casa". És en aquest context que neix LocalProductos.es, el "mercat online que acosta els productes dels comerços locals a les llars de les persones", descriu Micaló.

Netmentora, l'associació d'empresaris més important d'Europa dedicada a donar suport a l'emprenedoria, ha premiat el projecte Nixi for Children

Per la seva banda, Tomàs Lóbez ha participat de la fira amb Nixi for Children, una eina de realitat virtual que pretén reduir l'ansietat en les criatures que han de sotmetre's a una cirurgia. "A través d'unes ulleres virtuals, vinculades al telèfon de la mare o el pare, les criatures poden veure de forma immersiva tots els passos que seguiran tant a quiròfan com a radioteràpia, l'última novetat que hem llançat", ha explicat Lóbez.

El projecte Nixi for Children, que ja ha estat testat en centres com l'Hospital Germans Trias i Pujol, ha estat mereixedor del reconeixement per part de Netmentora, l'associació d'empresaris més important d'Europa dedicada a donar suport a l'emprenedoria per a la creació de companyies que generin ocupació local. D'ara endavant, Lóbez comptarà amb un acompanyament de tres mesos per part de l'associació per ajudar-lo a detectar les necessitats del projecte i connectar-lo amb l'àmplia xarxa de què disposen.