La Càtedra Agbar llança la primera sèrie de podcasts “Horizonte ODS: más allá de un compromiso”

22 Febrero - 2023
Foto catedra agbar podcast

Toni Aira, director de la Càtedra Agbar, es donarà cita amb importants actors socials i empresarials per analitzar el seu compromís amb els ODS fixats a l'Agenda 2030

La Càtedra d´Estudis Internacionals en Comunicació Institucional per al Desenvolupament i Creixement Sostenible impulsada per la UPF-BSM de la mà d´Agbar, llança la primera sèrie de podcasts de l´escola de negocis.

Toni Aira, director de la càtedra i del Màster en Comunicació Política i Institucional de la UPF-BSM, es donarà cita amb importants actors socials, empresarials i institucionals amb l'objectiu de conversar i analitzar com tangibilitzen, no només a nivell de comunicació, el seu compromís amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible fixats per Nacions Unides a la coneguda com a Agenda 2030.

Aquests objectius, els ODS, persegueixen la igualtat entre les persones, protegir el planeta i assegurar la prosperitat com a part duna nova agenda de desenvolupament sostenible. I, a la línia d'estudi de la Càtedra Agbar, pretén respondre algunes preguntes d'interès: Com ho estan fent les institucions, empreses o actors socials que més poden incidir en l'èxit o el fracàs d'aquest compromís global? Fins a quin punt ho fan amb totes les conseqüències o en clau de compromís?

En aquestes entrevistes ens hem proposat revisar-ho amb experts, investigadors i professionals de referència que ens ubiquin, capítol a capítol, en diferents sectors rellevants.

El primer capítol dóna veu a Oriol Montanyà, Vicedegà de Desenvolupament i Programes a Mesura, Director de l'Observatori de Sostenibilitat de la UPF-BSM i Director del Màster Universitari de Supply Chain Management, Tecnologia i Sostenibilitat, amb qui hem conversat sobre les grans cadenes de subministraments i com aquestes cadenes de valor s'han anat transformant durant els darrers anys en què han entrat en joc la sostenibilitat i la digitalització.

Segueix-nos per no perdre't les properes entrevistes de la mà de Toni Aira.

Subscriu-te aquí!