El Màster en Mediació, present al Fòrum Internacional de Mediadors Professionals

15 Marzo - 2018

javier wilhelmEl Màster en Mediació Professional de la UPF Barcelona School of Management ha participat en el Fòrum Internacional de Mediadors Professionals (FIMEP 2018), celebrat a Còrdova del 14 al 16 de març. Fimep és una associació internacional, sense ànim de lucre, que serveix als interessos dels mediadors professionals de qualsevol àmbit disciplinari i territorial. La seva fundació es basa en desenvolupar i intercanviar coneixements, informació i habilitats dins i entre tots els sectors de la mediació en qualsevol país o estat, potenciant i avalant l'anomenada cultura de l'acord. En el Fòrum van participar 170 professionals de la mediació de 17 països diferents.

La UPF Barcelona School of Management va estar present a través del director acadèmic del Màster en Mediació Professional, Javier Wilhelm, que va impartir una conferència sobre Polítiques Públiques en mediació. També una alumna d'aquest any del màster, Sabina Morales, va parlar de la seva experiència en mediació a la seva província natal, a Salta (Argentina).

El Màster en Mediació Professional de la UPF Barcelona School of Management està reconegut per la Generalitat de Catalunya i el Ministeri de Justícia espanyol en el seu registre oficial de mediadors.

wilhelm

chica presentación