Carles Murillo, nou càrrec al FC Barcelona

4 Mayo - 2009

El professor del Departament d\'Economia i Empresa de la UPF, Carles Murillo ha estat nomenat, recentment, president de la Comissió Econòmica i Estatutària del FC Barcelona. Carles Murillo, que havia exercit com a vocal i secretari d\'aquesta comissió de l\'àmbit econòmic, substitueix en el càrrec a Xavier Sala i Martín.

Carles Murillo i Fort (Barcelona, 1948), llicenciat i doctor en Ciències Econòmiques de la UB, és catedràtic d\'Economia Aplicada de la UPF, de la qual ha estat vicerector de Relacions Internacionals i de Formació Contínua.

És director del Màster en Direcció i Gestió de l\'Esport i del Màster en Negocis Internacionals. International Business. Especializació en Amèrica Llatina, Europa i Àsia a l\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra, i director de l\'Observatori de les Relacions amb Amèrica Llatina (ORLA) de la Universitat. És expert en temes de comerç internacional i competitivitat d\'empresa, i les seves línies de recerca se centren en l\'anàlisi de la demanda a serveis sanitaris, les assegurances en el sector salut, i l\'estadística aplicada a l\'economia i la gestió sanitària.