Master of Arts in Communication Management

Estudis previs

Origen geogràfic de l'estudiant

Nacionalitats Master of Arts in Communication Management

Dades extretes de l'any acadèmic 2019/2020.

Our student's experience

SARA RUBET
2019/2020
Espanya

Vaig triar aquest màster perquè em permetia endinsar-me en el món de la comunicació corporativa. Després d'haver estudiat Economia dels Negocis Internacionals, aquest màster em va permetre especialitzar-me en el camp que més m'agrada.

Si hagués de ressaltar alguna cosa sobre aquest programa, destacaria l'ambient internacional de la classe, que ofereix alhora la possibilitat d'obtenir punts de vista alternatius. També he de dir que els professors són veritables professionals de sector de la comunicació i persones que es preocupen per la teva evolució i el teu desenvolupament al llarg de l'any.

El programa de desenvolupament professional és un mètode excel·lent per preparar-se pel món laboral. El programa t'ofereix sessions pràctiques per preparar la teva entrada al mercat laboral. A més, et permet participar en sessions amb diferents empreses, permetent-te tenir un acostament amb firmes reconegudes i interessants.

ELSA CAMILLE MAURICE
2018/2019
Alemanya

Vaig triar el Master of Arts in Communication Management amb l’objectiu de formar-me amb profunditat en la gestió de la comunicació corporativa i d’aprendre més sobre la gestió i la planificació estratègica de la comunicació. La bona reputació de la UPF Barcelona School of Management i la possibilitat de viure a Barcelona, van ser altres factors que em van ajudar a prendre la decisió de sol·licitar aquest màster.

Durant l’any que vaig ser a Barcelona vaig tenir l’oportunitat d’aprendre sobre els diversos àmbits de la comunicació com ara el Màrqueting, el Brànding i les Relacions Públiques. En aquest sentit, va ser especialment interessant el fet que el programa no només ens proporcionés la teoria sinó que també ens enfrontés a l’aplicació pràctica del que vam aprendre per mitjà de casos reals de companyies i marques, cosa que, sens dubte i des de la meva pròpia experiència, ajuda molt a iniciar la primera feina. Tot el que hi vam aprendre va anar molt més enllà del que era d’esperar.

El fet de viure en una ciutat nova i en un país nou, així com el fet de poder estudiar amb estudiants de tot el món, t’ensenya unes eines de comunicació intercultural que són imprescindibles per a la teva vida i per al teu desenvolupament personal. En un entorn professional que té una mirada cada vegada més global i internacional, aquestes eines són necessàries per poder navegar amb èxit.

Aprofita al màxim les classes i la possibilitat de triar temes interessants per a tu, per als diversos exercicis o per al projecte final. En el meu cas, la possibilitat d’escollir un tema interessant per a mi em va ajudar, a més, a accedir a un lloc de treball relacionat amb el meu projecte final. Fes servir el Master per dirigir la teva trajectòria allà on vulguis anar.

LISA GOLSTEIN
2018/2019
Alemanya

Vaig triar el Master of Arts in Communication Management pel format intensiu i per la seva projecció internacional en el camp de la comunicació, i l’especial focalització en la comunicació digital. En la meva especialització vaig aprendre a desenvolupar estratègies de comunicació digital i, a més, a comprendre i treballar per mitjà de SEO i les xarxes socials.

El programa és molt flexible i adaptable a les necessitats dels estudiants: ofereix la possibilitat de triar unes quantes assignatures optatives. A més de les classes pròpies del Master, el Programa de Desenvolupament Professional complementa l’experiència perquè ajuda molt a la recerca de pràctiques en empreses i a la millora i l’optimització del teu CV. En el meu cas, també vaig fer el curs d’espanyol, i va ser una manera divertida d’aprendre l’idioma del país on estava vivint.