Idioma d'impartició:
Fi de programa:
26 juny 2021
Horari:

2 caps de setmana al mes. Divendres de 17.30h a 21.30h i dissabtes de 10h a 14h.

Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
Pràctiques:
Curriculars

Propera sessió informativa online:

Dimarts 6 octubre a les 16:00h.

Inscriu-t'hi aquí

El Màster Universitari Semipresencial en Direcció Financera i Comptable  (especialitat en International Finance and Accounting) de la UPF Barcelona School of Management et formarà com a professional expert en finances i comptabilitat, pensant especialment  en empreses amb presència internacional. Es tractaran amb profunditat aspectes bàsics com el coneixement detallat de normativa comptable internacional, gestió financera de multinacionals o fiscalitat internacional.

Impartit en espanyol i en anglès, en el Màster Universitari Semipresencial en Direcció Financera i Comptable (especialitat en International Finance and Accounting) adquiriràs els coneixements indispensables per a alinear l'evolució de l'entorn econòmic i financer amb la gestió d’empreses amb una forta internacionalització. Al llarg del curs, aprofundiràs en les normes internacionals d'informació financera, els aspectes relacionats amb el finançament d'operacions internacionals i els sistemes de control de gestió d'empreses multinacionals.

Dirigit tant a titulats universitaris en administració i direcció d'empreses, economia o empresarials, com a professionals titulats que actualment treballen en departaments relacionats amb la comptabilitat i les finances, el Màster Universitari Semipresencial en Direcció Financera i Comptable (especialitat en International Finance and Accounting) té un professorat de prestigi format per docents del departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra i per professionals en actiu d'empreses líders. De tots ells aprendràs, a més, tècniques i habilitats directives per liderar equips de treball de qualsevol departament financer o comptable.

El Màster Universitari en Direcció Financera i Comptable de l'Empresa t'ofereix la possibilitat d'especialitzar-te també en Finances Corporatives i en Controlling.

A més, aquest programa ha estat reconegut per Eduniversal Best Masters 2019, amb la 3a posició al ranking de millors màsters de España en el área "Accounting and Auditing" y la posición 50 en Europa.

Pots escollir com finançar els teus estudis entre 3 i 59 mesos consultant el nostre simulador i rebre resposta en menys de 24h. També pots consultar els préstecs bancaris especials disponibles per als participants de la UPF Barcelona School of Management.

simulador zank

Per què aquest programa?

1. Perquè té una direcció acadèmica i un equip docent de primer nivell format per professors del departament d'Economia de la Universitat Pompeu Fabra i per professionals en actiu de les principals empreses actuals del sector.
  2. Perquè t'ofereix la possibilitat de fer pràctiques professionals en empreses i institucions capdavanteres, com ara el BBVA, Puig, el Banc Sabadell, Cinesa, Danone, DKV, Everis, el Grupo Santander, Hewlett-Packard, Mango, Seat, T-Systems o Unilever, entre d'altres.
  3. Perquè els seus continguts tenen un enfocament doble: d'una banda, els professors acadèmics t'ensenyen les seves darreres investigacions en matèria d'auditoria, comptabilitat, control i finances, i de l'altra, els professionals en exercici et mostren com aplicar aquest coneixement a la realitat diària de les empreses d'avui.
  4. Perquè et dóna accés accelerat a l'acreditació CIMA (Chartered Institute of Management Accountants) i ACCA (Association of Chartered Certified Accountants), dues de les institucions més reconegudes internacionalment per l'acreditació de professionals en management i accounting, comptabilitat financera i comptabilitat de gestió.
  5. Perquè els seus continguts permeten que, una vegada acabis el màster, estiguis preparat per presentar-te a l'examen del Chartered Financial Analyst - CFA. Hi haurà 2 beques disponibles per accedir a l'examen CFA.

acca  cima

• Saber dirigir un departament financer o comptable d’una multinacional.
  • Conèixer exhaustivament el funcionament de la normativa comptable internacional (NIIF-IFRS).
  • Saber relacionar els elements necessaris per prendre decisions òptimes d'inversió i de finançament en entorns internacionals.
  • Saber dissenyar la planificació d'una empresa de manera òptima, tenint en compte els aspectes relacionats amb la fiscalitat internacional.
  • Entendre el funcionament dels comptes en divises i dels productes financers més adequats per a la gestió dels riscos de tipus de canvi, tipus d'interès i risc de país.
  • Conèixer els elements conceptuals que ajuden a dissenyar la política financera de l'empresa.

A qui va dirigit

El Màster Semipresencial en Direcció Financera i Comptable (especialitat International Finance and Accounting) està pensat per als nous professionals que volen orientar la seva carrera a departaments de comptabilitat i finances, i per als que volen potenciar al màxim el seu futur. En el màster hi participen titulats universitaris i professionals en actiu de departaments de comptabilitat i finances.

Concebut especialment per als estudiants i professionals interessats a treballar en multinacionals i empreses internacionalitzades, el Màster et proporcionarà els coneixements i els recursos necessaris per desenvolupar la teva carrera professional en el camp de la direcció financera i comptable en un entorn internacional i d'actualitat.

Segueix-nos

Patrimonia, el Videoblog d'Economia i Finances de la UPF Barcelona School of Management.

Patrimonia logo