Tecnologia, Big Data i analítica: la transformació de l'esport

Modalitat:
Preu:
45€

La 8a edició de la Jornada del Màster en Direcció i Gestió Esportiva de la UPF Barcelona School of Management, es celebrarà el 30 de gener i, com en anteriors edicions, la jornada es centrarà en un tema relacionat amb el management esportiu.

L'irrupció de les noves tecnologies en la indústria de l'esport és ja tota una realitat. Un dels grans reptes de les entitats esportives és gestionar correctament els milions de dades que tenen en la seva poder o que poden obtenir a través, fonamentalment, de les noves tecnologies.

Els reptes de futur de la tecnologia, la transformació digital de les entitats esportives, l'anàlisi i millora del rendiment dels esportistes a través de les dades obtingudes en els seus entrenaments, les noves tecnologies implementades en instal·lacions esportives que les transformessin en veritables centres tecnològics o la importància del Big Data en l'esport seran algunes de les temàtiques que s'abordessin durant aquesta jornada.

També hi haurà un espai per al networking y l'intercanvi d'impressions i coneixements amb els altres assistents. Aquesta activitat va ser valorada molt positivament en l'edició anterior.

La Jornada, organitzada pel Màster en Direcció i Gestió Esportiva de la UPF Barcelona School of Management, compta amb col·laboració del Clúster de la Indústria de l'Esport a CatalunyaINDESCAT i del UPF Sports Lab, i tindrà lloc el dimecres 30 de gener a l'Auditori de la UPF Barcelona School of Management (C/ Balmes 132-134, Barcelona).

8.30-9.00h
Lliurament acreditacions

9.05-9.15h
Presentació de la Jornada

9.15-10.30h
"La importància de la tecnologia en l'indústria de l'esport"
Ponència i posterior debat amb Mounir ZokManaging Director N3xt Sports

10.30-11.00h
Coffee break – Networking

11.00-11.45h
Aplicacions de  realitat augmentada i l´explotació de dades a l´esport amb José Luis García, CEO de Al Kamel Systems

11.45-13.15h
Taula rodona, casos pràctics de l'aplicació de la tecnologia en l'esport per part de  start-ups esportives: Skitude, Marc Bigas (fundador) i Patadon, Ivan Llonch (fundador)

13.15-14.55h
Lunch – networking entre els participants

15.00-16.30h
Casos pràctics d'innovació tecnològica a l'esport:
"La importància dels anàlisis de les dades a l'esport. El cas del Movistar Team i La Vuelta". Ponent: Pedro A. de Alarcón, Head of Big Data for Social Good & Sports Analytics LUCA (Telefónica DataUnit).
"La implementació de les Noves Tecnologies en el FC Barcelona". Ponent: Marc Subirà (Responsable de Data al FC Barcelona)

16.30h
Clausura de la jornada

Preu i descomptes

La jornada tindrà un preu de 45 euros que inclou totes les ponències de la jornada, documentació, coffee break per esmorzar y el dinar/lunch – networking del migdia.
Alguns descomptes apliquen:

• Gratuïta: la jornada serà gratuïta per als alumnes actuals del Màster en Direcció i Gestió de l'Esport (modalitat presencial o online) i del Màster en Periodisme Esportiu. El registre a la jornada es realitzarà a través de la eSecretaria en l'opció de "Inscripcions i Esdeveniments".
  • Descompte del 20% (cost 36€):
    • Antics alumnes del Màster en Direcció i Gestió de l'Esport i del Màster en Periodisme Esportiu. El registre a la jornada es realitzarà a través de la eSecretaria en l'opció de "Inscripcions i Esdeveniments".
    • Empreses associades a INDESCAT. El registre a la jornada es realitzarà a través del formulari de registre, selecciona l'opció: Pagament per transferència (un cop finalitzat el formulari rebràs un email amb el número del compte corrent). Finalment, envia el comprovant de la transferència (36€), juntament amb l'acreditació a l'organització a admin@bsm.upf.edu per a la seva tramitació.
  • Preu complet (cost 45€): totes les persones externes interessades a assistir a la jornada, podran fer-ho registrant-se en el formulari situat a la web i realitzant el pagament amb targeta de crèdit al moment del registre.
  • Descompte 10% (cost 40,50€): Empreses associades a Acedyr. el registre a la jornada es realitzarà a través del formulari de registre, selecciona l'opció: Pagament per transferència (un cop finalitzat el formulari rebràs un email amb el número del compte corrent). Finalment, envia el comprovant de la transferència (40,50€), juntament amb l'acreditació a l'organització a admin@bsm.upf.edu per a la seva tramitació.

Amb la col·laboració de: