Joan Francesc Cánovas Tomàs

Part-time Lecturer UPF-BSM

Joan Francesc Cánovas és Lecturer i director del Màster en Comunicació Corporativa i Estratègica i del Postgrau en Transformació Digital de les Organitzacions de la UPF Barcelona School of Management. Actualment és consultor en comunicació corporativa especialitzat en comunicació de crisi i formació de portaveus, professor associat de la Facultat de Comunicació de la UPF i membre del Consell d'Administració de la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió (CCRTV).

Ha sigut codirector del Màster en Direcció de Comunicació de la Universitat Diego Portales/UPF-BSM i del Postgrau en Periodisme Digital (UPF-BSM/TNTodoNoticias/Google) a Buenos Aires, Argentina. També és ex-director de l'Oficina de Comunicació...

• Business & Management Strategy

• Suficiència Investigadora

Director/a

• Màster en Comunicació Corporativa i Estratègica

Professor/a

• Màster en Comunicació Corporativa i Estratègica
  • Postgrau en Desenvolupament Directiu en Negocis Sostenibles
  • Postgrau en Comunicació Corporativa

Actividad Investigadora y transferencia

• CÁNOVAS TOMÀS, J. F. (2022). 100 musicales Más que deberías ver. Amat, España.
  • CÁNOVAS TOMÀS, J. F. (2021). El lenguaje no verbal en la comunicación online. Consejos prácticos para ofrecer una buena imagen en las videoconferencias. Amat.
  • CÁNOVAS TOMÀS, J. F. (2020). 100 musicales que deberías ver. Amat, España.