Daniel Serra De La Figuera

Full Professor UPF

Daniel Serra és Doctor per la Withing School of Engineering, The Johns Hopkins University, Màster en Economia i Anàlisi de sistemes per a la presa de decisions públiques per la Withing School of Engineering de la Universitat Johns Hopkins i llicenciat en Economia i Empresa per la Universitat Autònoma de Barcelona. És professor del Departament d'Operacions, Tecnologia i Ciència de la UPF Barcelona School of Management, als programes MBA i MsC in Management.

Daniel és catedràtic del Departament d’ Economia i Empresa de la UPF. És professor del MsC in Management de la UPF Barcelona School of Management.

Les seves principals àrees de recerca,...

• Business & Management Strategy

Professor/a

• Master of Science in Management specialization in Marketing
  • Full Time MBA
  • Full Time MBA en anglès
  • Executive MBA (EMBA)

Actividad Investigadora y transferencia

• SERRA DE LA FIGUERA, D. (2017). Expressiveness and robustness measures for the evaluation of an additive value function in multiple criteria preference disaggregation methods: An experimental analysis. Computers and Operations Research.