Carles Singla Casellas

Assistant Professor UPF

Carles és Doctor en Periodisme per la Universitat Pompeu Fabra i llicenciat en Ciències de la Informació per la Universitat Autònoma de Barcelona. Professor titular de Periodisme, codirigeix el Màster en Direcció de Comunicació de la UPF Barcelona School of Management. Ha exercit de periodista als diaris Avui i Diari de Barcelona i ha col·laborat al setmanari El Temps i al diari El País. Les seves línies de recerca són la història del periodisme català del segle XX, l'estil i redacció en premsa escrita i l'Ètica i excel·lència en el periodisme contemporani.

UPF Research

• Management, Law, Society & Humanities

• Màster en Comunicació Corporativa i Estratègica

Professor/a

• Màster en Comunicació Corporativa i Estratègica
  • Postgrau en Comunicació Corporativa

Actividad Investigadora y transferencia

• SINGLA CASELLAS, C. (2021). Isarch, Antoni. El batec de l’època. Domènec Guansé i el periodisme (1918–1936). Catalan Review, Tarragona, España.
  • SCHENA, J., BESALÚ, R., SINGLA CASELLAS, C. (2018). Valoraciones actualizadas de las competencias profesionales en la práctica laboral de los periodistas españoles.. Revista Latina de Comunicación Social.