Anna Torres Lacomba

Associate Professor UPF

Professora titular de la Universitat Pompeu Fabra, Departament d'Economia i Administració d'Empreses. Doctora en Administració i Direcció d'Empreses, Màster en Economia i Negocis per la Universitat Pompeu Fabra, llicenciada en Administració i Direcció d'Empreses per la Universitat Autònoma de Barcelona, i diplomada en Ciències Empresarials per la Universitat de Girona. Codirigeix el MsC in Management de la UPF Barcelona School of Management. Les seves àrees de recerca són el branding, màrketing internacional, ètica en el màrketing, i representació de preferències.

UPF Research

• Business & Management Strategy

Director/a

• Master of Science in Management specialization in Marketing

Professor/a

• Master of Science in Marketing
  • Master of Science in Management specialization in Marketing

Actividad Investigadora y transferencia

• TORRES LACOMBA, A., OTROS , O. (2023). Exploring consumer segments defined by affective responses to naturalness in logo design. Journal of Product and Brand Management.
  • TORRES LACOMBA, A., OTROS , O. (2019). Same design, same response? Investigating natural designs in international logos. Journal of Product and Brand Management.