Ana Belén Macho Pérez

Associate Professor UPF
Professora, Management, Law, Society & Humanities

Ana Belén Macho Pérez és Doctora en Dret per la Universitat Pompeu Fabra. És professora del Màster Universitari en Gestió Financera i Auditoria de l'Empresa, així com de la seva versió Online, de la UPF Barcelona School of Management.

Ana Belén és professora agregada al Departament de Dret, a la Universitat Pompeu Fabra. Està especialitzada en Dret Financer i Tributari, a nivell docent i de recerca. Ha realitzat estances de recerca a diverses universitats europees i americanes (nord i sud).

UPF Research

• Management, Law, Society & Humanities

• Doctora, Ciències Jurídiques i Socials, Dret, polítiques i gestió pública

Professor/a

• Màster Universitari en Gestió Financera i Auditoria de l'Empresa
  • Màster Universitari Online en Gestió Financera i Auditoria de l'Empresa

• Professora, Management, Law, Society & Humanities - UPF Barcelona School of Management

Actividad Investigadora y transferencia

• MACHO PÉREZ, A. B. (2021). El principio de justicia en el Gasto Público y la protección de los derechos constitucionales: ponderación y concretización.. Tirant lo Blanch.
  • MACHO PÉREZ, A. B. (2020). Financiación de servicios sanitarios y distribución constitucional del poder financiero: análisis jurídico-financiero de la reforma sanitaria en Estados Unidos. Tirant lo Blanch.