Excel·lència acadèmica i recerca

El nostre professorat és una de les nostres garanties de qualitat. Acadèmics de la UPF Barcelona School of Management i de la Universitat Pompeu Fabra i directius i professionals de la indústria formen un equip acadèmic referent en formació, investigació i producció científica a escala internacional.

El coneixement i l'experiència, junts

Un equip docent propi ―líders en formació, amb gran experiència, innovadors, reconeguts en el món acadèmic amb nombrosos premis― i professionals de l'àmbit empresarial ―CEO de multinacionals, directius de diferents sectors, experts en tot tipus d'organitzacions, personalitats públiques...―, junts, et transmetran el coneixement i la passió imprescindibles per desenvolupar el teu futur professional.

pfpf2

Una recerca vinculada als reptes de les organitzacions

La recerca i la producció científica de la UPF Barcelona School of Management té vocació de transferència, està orientada per ser útil a les empreses, organitzacions i institucions, als professionals que les dirigeixen i a la societat en general. I, per descomptat, per oferir-te una formació de qualitat en un entorn en evolució constant.