La UPF Barcelona School of Management ja és 'Host Institution' d'ICREA

22 Enero - 2022
ICREA

La UPF Barcelona School of Management (UPF-BSM) ha superat els exigents requisits d'accés i ja és Host Institution d'ICREA, la Institució Catalana de Recerca i Estudis Avançats. Aquest assoliment suposa un nou aval a l'estratègia de recerca de l'escola en el marc de les acreditacions internacionals, i se suma als assoliments aconseguits recentment en aquest àmbit per les agències de la UE.

Aquest fet permetrà a la UPF-BSM acollir de manera permanent investigadors tant nacionals com internacionals de primer nivell mundial sota el paraigua i finançament de la Generalitat de Catalunya.

ICREA, una fundació finançada pel govern català i governada pel seu patronat, va néixer com a resposta a la necessitat de noves fórmules de contractació que permetessin competir en condicions d'igualtat amb altres sistemes de recerca, orientada a la contractació del personal científic i acadèmic més extraordinari i amb més talent.

Ser Host Institution d'ICREA suposa un nou aval a l'estratègia de recerca de la UPF-BSM en el marc de les acreditacions internacionals

Aquest ens treballa braç a braç amb les universitats catalanes i els centres de recerca per integrar els professors d'Investigació ICREA al sistema de recerca català. Aquest ens ofereix contractes permanents per venir a fer feina a Catalunya, a investigadors d'arreu del món. Amb els anys, han arribat a ser sinònim d'excel·lència acadèmica a escala mundial.

ICREA té actualment 273 investigadors de tots els camps del coneixement que porten a terme la seva recerca en institucions d'acollida de Catalunya, reconegudes per la seva excel·lència en recerca.

Des de la seva creació l'any 2001, l'ICREA ha captat 979 milions d'euros per a la recerca, ha dirigit i presentat 3.536 tesis de doctorat i màster i ha creat fins al 2020 un total de 1.789 llocs de feina.