8M: guanya una subscripció per veure dones en acció a Filmin!

1 Marzo - 2021

El programa Cultura sorteja 25 subscripcions de dos mesos a Filmin per a l'alumnat per visualitzar les dones en acció

dones

En el marc de les activitats del 8 de març, Dia de la Dona, organitzades per la UPF Barcelona School of Management, el programa Cultura sorteja entre l'alumnat fins a 25 subscripcions de dos mesos per visualitzar contingut feminista a Filmin. La plataforma de cinema en línia ha creat per a la UPF-BSM la llista "GRRRLS!", en què hi ha més de 400 títols per veure les dones en acció, tan davant com darrere la càmera.

La llista "GRRLS!" inclou més de 400 títols de ficció i no-ficció d'arreu del món que aborden des de les últimes estrenes amb perspectiva de gènere a propostes en clau LGTBI+

El recull inclou les últimes estrenes amb perspectiva de gènere com The Glorias (2020), de Julie Taymor, o Emma (2020), d'Autumn de Wilde, així com diverses propostes en clau LGTBI+ i de visibilitat trans. Des de Rara (2017), de Pepa San Martín, o Un perro ladrando a la luna (2020), de Lisa Zi Xiang, a Tomboy (2011), de Céline Sciamma o Resistencia Trans (2019), de Claudia Reig. A més, Filmin ha seleccionat ficció i no-ficció d'arreu del món oferint un ampli ventall de cineastes asiàtiques, directores llatinoamericanes i autores franceses amb veu pròpia, com també llargmetratges sobre feminismes a l'Orient Mitjà.

El recull ret homenatge a grans pioneres com la jutgessa RBG, la cantant Aretha Franklin o l'artista Kamasa i destaca noves veus que marcaran el futur del cinema i el documental

"GRRRLS!" ret homenatge a grans pioneres com la cantant Aretha Franklin, la jutgessa Ruth Bader Ginsburg, l'actriu Hedy Lamarr o l'artista Kamasa, entre altres, recorda grans noms d'ahir i d'avui del cinema com Mélanie Laurent, Ava DuVernay, Agnès Varda o Mia Hansen-Løve, i també destaca les noves veus que marcaran el futur cinematogràfic global. Pel que fa a la no-ficció, amb aquesta subscripció es podran visualitzar documentals premiats internacionalment com Womanhood (2018), de Beryl Magoko, RBG (2018), de Julie Cohen i Betsy West, o El agua sagrada (2016), d'Olivier Jourdain, entre altres.

El divendres 12 de març es farà un sorteig entre totes les participacions i s'anunciaran les persones guanyadores. Si sou alumnes del curs 2020/2021 de la UPF Barcelona School of Management, no dubteu a participar-hi!

Inscriu-te, aquí