Neixen els Premis Alumni UPF-BSM

3 Marzo - 2021

Els guardons tenen l'objectiu de reconèixer i donar visibilitat a projectes personals o professionals amb impacte social dels exalumnes de la UPF Barcelona School of Management

premis

La UPF Barcelona School of Management llança la primera edició dels Premis Alumni UPF-BSM. L'Escola proposa els guardons per donar visibilitat a projectes personals o professionals amb impacte social dels exalumnes de la UPF-BSM.

Segons diu el director general de la UPF-BSM, José M. Martínez-Sierra, "aquests premis envien un missatge a la societat de la classe de líders que volem formar, sabent que no hi ha èxit professional integral si els nostres assoliments no contribueixen a fer una societat millor."

Alhora, l'objectiu dels guardons té com a finalitat, entre d'altres, cultivar una comunitat d'antics alumnes que esdevinguin agents de canvi i que impulsi projectes en aquesta direcció.

"Aquests premis envien un missatge a la societat de la classe de líders que volem formar, sabent que no hi ha èxit professional integral si els nostres assoliments no contribueixen a fer una societat millor"

Els Premis Alumni UPF-BSM d'enguany s'adrecen als alumni que presentin projectes d'emprenedoria, intra-emprenedoria, comunitaris o voluntariat en els àmbits de la salut i la qualitat de vida, la sostenibilitat i el medi ambient, la igualtat de gènere i les finances sostenibles. Es valoraràn en el cas dels projectes emprenedors, que busquin aportar solucions per a la millora de la societat o el benestar planetari; per als projectes intraemprenedors s'haurà de tractar de projectes que reorientin un negoci o un sector econòmic; els projectes comunitaris han de comptar amb un impacte clar en el seu territori i els de voluntariat han de contribuir a atenuar desigualtats socials o la protecció del medi ambient.

Els projectes, individuals o col·lectius, poden tenir caràcter unidisciplinar o pluridisciplinari, s'han d'emmarcar en un o diversos dels àmbits acadèmics de la UPF-BSM (ciències socials i humanitats, ciències de la salut i de la vida, comunicació i tecnologies de la informació o disseny) i han d'haver-se desenvolupat durant l'any 2020 i comptar amb indicadors de l'impacte social generat.

El premiat rebrà un Diploma al Millor Projecte i un descompte del 100% d'un Curs Executive Education UPF-BSM del curs 21-22 d'un màxim de 1.200 euros per a l'Alumni o una altra persona de l'equip del projecte guanyador.

Les candidatures, individuals o col·lectives, es poden presentar fins al 30 d'abril de 2021 a través d'aquest formulari.

Pots contactar amb l'organització dels premis a traves de correu electrònic a premisalumni@bsm.upf.edu.