Premi al Millor Treball Final de Màster de l'Executive MBA

21 Febrero - 2018

Judit Peralta Bellsolà, alumna de la 19a edició de l'Executive MBA, ha rebut el premi al Millor Treball Final de Màster pel projecte 'Rethink', un model de negoci basat en oferir a clients d'alt standing la gestió integral de projectes i obres de edificiació. Amb la previsió de creixement d'un 13,20% en els propers dos anys del sector residencial, Rethink planteja com un servei destinat a un client B2C (particular/inversionista nacional o estranger) amb nivell adquisitiu alt a qui oferir un únic interlocutor (Project Manager) de tot el procés de construcció o rehabilitació de segones residències, evitant així desviacions en els costos, terminis i qualitats de l'obra.

El lliurament del premi a Judit Peralta es va fer en el decurs de l'acte de cloenda de la 19a edició de l'Executive MBA de la UPF Barcelona School of Management, un acte carregat d'emoció pels estudiants que celebraven l'èxit d'un any i mig d'estudi i esforç. El director de l'Executive MBA, Jordi de Falguera, i la directora adjunt, Susana Domingo, van reconèixer públicament també el millor expedient del curs, que va recaure en Jordi Pla, i l'equip guanyador del MBA Challenge Garage. La directora de la UPF Barcelona School of Management, Carme Martinell, va felicitar els participants. 'Vosaltres formeu ja part del nostre ecosistema de talent i de la transformació que estem impulsant en el camp de la formació. Us encoratgem a prendre decisions amb ciència i esperit crític, a gestionar basant-vos en evidències i amb sentit social. Felicitats per arribar fins aquí i sabeu que les portes de la Barcelona School of Management continuen obertes per tots vosaltres'

Els sis consells claus de Laura Canudas als recent graduats

L'acte va comptar també amb la directora de Marquèting del despatx d'advocats Cuatrecasas, Laura Canudas, antiga alumna també de l'Executive MBA de la UPF Barcelona School of Management. 'Amb el temps, us adonareu que l'èxit que avui heu assolit és més que un títol. Per mi ha estat un canvi interior perquè m'ha ensenyat a tenir una mirada amplia, a veure connexions, a descobrir noves oportunitats, noves aplicacions dels meus coneixements'. Canudas va voler felicitar els graduats. 'Sé l'esforç personal i professional que implica fer aquest programa'. I va oferir-los una xerrada encoratjadora sobre els seus aprenentatges acadèmics i professionals que va resumir amb: 'Enfocament, Passió, Autenticitat, Proactivitat, Valentia i Fer sense oblidar-se de Gaudir del procés'.

20è aniversari del MBA

El directors de l'Executive MBA, Jordi de Falguera i Susana Domingo, van aprofitar per recordar als participants que el proper mes de maig es celebrarà el 20 aniversari del MBA, un acte que reunirà tots els alumnes i els actuals alumnes de la 20a edició. Una oportunitat per la comunitat MBA de l'escola per retrobar-se, celebrar i compartir noves experiències plegats.