Alumnes del MSC in Management guanyen, amb el cas Volkswagen, el primer premi UPF-ACCID

16 Noviembre - 2017

El primer premi al millor cas pràctic 2017 que atorga l'Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció (ACCID), en col·laboració amb la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat Pompeu Fabra i la UPF Barcelona School of Management ha estat per al cas Volkswagen, realitzat pels alumnes Anneke Kika, Kim Schäfer, Daniel Manta i Ioannis Skarpari de la UPF Barcelona School of Management. Aquests premis volen impulsar la creació de casos pràctics i reals que puguin utilitzar-se posteriorment per a la docència a través dels treballs realitzats pels alumnes procedents de la UPF.

Anneke Kika, Kim Schäfer, Daniel Manta i Ioannis Skarpari, que van cursar el Master of Science in Management a la UPF Barcelona School of Management, es van presentar amb un cas sobre Volkswagen, supervisat pel professor Oriol Amat. El cas fa un acurat anàlisi de la situació financera d'aquesta empresa abans i despres de l'escàndol de les emissions i permet, acadèmicament, treballar múltiples exercicis respecte a les principals fortaleses i debilitats qualitatives de l'empresa.

Aquest cas pràctic es pot consultar a la Central de Casos de l'ACCID.

El segon premi va ser per al cas Fotoprix, realitzat per Marta Lucas, Elena Malavia i Celia Merino, alumnes de la UPF; i el tercer premi va recaure en el cas Abertis, realitzat per Pol Borrelas, Alejandro Alzahrawi, Joan Cavallé, Joel Fàbregues, Rosa Ferrando i Ana Suárez, també estudiants de la Universitat.

Els tres premis estan dotats amb 1.000 euros cadascun.

El quart premi va ser repartit entre el cas de Spotify, realitzat per Juan Barenys, Mireia Falgueras, Maria Garcia, Amadeu Roigé i Claudia Tarradellas; i el cas de Casa Ametller de per Laia Barra, Juan Cano, Raquel de Haro, Àngel Delgago i Carla Díaz, dotat amb 500 euros.