Estudiants de la UPF-BSM guanyen un premi del concurs de casos del Congrés de l’ACCID

4 Junio - 2021
Premi Accid UPF-BSM

Estudiants del Master of Science in Management han guanyat un premi en el concurs de casos del Congrés de l’ACCID. Concretament el jurat ha decidit guardonar en segona posició el Cas BMW Group amb el Premi al millor cas pràctic que es lliura a aquelles persones que hagin realitzat un cas pràctic, preferentment real, relacionat amb la comptabilitat o la direcció d’empreses, i que per la seva importància, originalitat, implicacions o aportacions mereixin ser reconegudes especialment.

Els alumnes guanyadors són Kiona Oberé, Elisabeth Hanousek, Filippo Bolini i Danielle Kotter que han escrit el cas sota la supervisió del professor Oriol Amat.

Els alumnes celebren el premi i expressen que “significa molt per a tot l’equip”. En aquest sentit comenten que “amb l’àmplia varietat d’habilitats que cada membre del grup va aportar a la taula, vam aconseguir produir un treball premiat. Probablement ha estat aquesta diversitat de l’equip el que ens ha ajudat a tenir èxit”.

“L’anàlisi del cas de BMW ens ha donat l’oportunitat no només d’obtenir una visió general del sector de l’automoció, sinó també d’obtenir una visió intensiva de la companyia. Gràcies a la nostra immersió profunda a l’empresa i a l’anàlisi a diferents nivells, no només comptable, sinó també des de la perspectiva de la gestió, hem après el complex que és analitzar un negoci i que hi ha diversos punts de vista”, expliquen els estudiants.

Els alumnes remarquen les eines i aprenentatges que han adquirit en fer aquest treball: “En la perspectiva del futur, les tècniques i eines que hem desenvolupat en l’enfocament de l’informe de l’empresa beneficiaran la nostra trajectòria professional després d’obtenir el màster. Sempre és molt útil saber fer aquesta anàlisi de manera professional i quins factors són essencials”.

A més, els guanyadors del guardó recomanen l’experiència totalment: “En qualsevol cas, recomanaríem als futurs estudiants participar en els premis de l’ ACCID. Al cap i a la fi, a part de l’èxit acadèmic que hem aconseguit gràcies al nostre treball, també és un gran honor per a nosaltres ser reconeguts per un comitè independent”.

Alhora, l’equip vol “donar les gràcies al professor Oriol Amat que ens va ajudar a assolir aquest èxit i ens va animar a participar a la competició”.

L’acte de lliurament del premi s’ha dut a terme aquest divendres 4 de juny a la UPF-BSM amb motiu de la celebració del IX Congrés ACCID.